عصر خودرو

مدیر عامل تاسیسات دریایی:

فراهم شدن زمینه برای ارتقای شرکت‌های نفتی ایرانی

عصر بازار- رحمانی با بیان اینکه شرکت‌های خارجی ملزم به جوینت شدن با شرکت‌های ایرانی هستند، گفت: قبول کنیم که منابع مالی و پول نداریم و باید از شریک خارجی استفاده کنیم.

فراهم شدن زمینه برای ارتقای شرکت‌های نفتی ایرانی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایلنا، قاسم رحمانی مدیر عامل شرکت تاسیسات دریایی  با اشاره به لزوم جوینت شدن شرکت‌های ایرانی با شرکتهای بین المللی در پروژه‌های نفتی گفت: آنچه که مسلم است ما باید سهم خودمان را از قطر و همسایگان در میادین مشترک نفتی بگیریم.

    وی تاکید کرد: به هر حال باید قبول کنیم که شرکت‌های خارجی پول ومنابع مالی دارند هر چند که از نظر ظرفیت اجرای کار و توان مهندسی ما نیز می‌توانیم حرف اول را بزنیم و شرکت‌های ایرانی در بسیاری موارد می‌توانند همردیف شرکت‌های خارجی باشند.

    رحمانی با اشاره به اینکه اگر شرکت‌های ایرانی از جوینت خارجی استفاده کنند، می‌توانند خود را ارتقا دهند، خاطرنشان کرد: برخورداری از نیروی متخصص و ارزان و همچنین ساخت بسیاری از تجهیزات موردنیاز از جمله مزیت‌های ما در منطقه است.

    وی درباره پروژه‌های تاسیسات دریایی در خارج از کشور نیز اظهار کرد: ما متاسفانه به دلیل پاره‌ای مشکلات نتوانستیم در دو مناقصه خارج از کشور برنده باشیم اما در پروژه‌های کوچک حوزه خلیج فارس حضور داشته و توان رقابت بالایی داریم.

    برچسب ها