عصر خودرو

در نخستین روز هفته؛

بیش از یک هزار و ۵۸۷ میلیارد ریال معامله در فرابورس انجام شد

عصر بازار: در جریان معاملات نخستین روز هفته در فرابورس ایران، ۹۳ میلیون ورقه بهادار به ارزشی بیش از یک هزار و ۵۸۷ میلیارد ریال مورد معامله قرار گرفت.

بیش از یک هزار و ۵۸۷ میلیارد ریال معامله در فرابورس انجام شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فرابورس ایران، معاملات 21 شهریورماه 1394 بازار فرابورس ایران با خرید و فروش 93 میلیون و 490 هزار ورقه بهادار در 13 هزار و 454 نوبت به ارزش یک هزار و 587 میلیارد و 150 میلیون ریال به اتمام رسید.

    بیشترین حجم و ارزش معاملات امروز با معامله 11 میلیون و 740 هزار ورقه بهادار به ارزش 20 میلیارد و 990 میلیون ریال به نام ذوب آهن اصفهان ثبت شد.
    این گزارش حاکیست، سهام بیمه نوین و پس از آن مواد ویژه لیا و قند شیروان بیشترین افزایش قیمت را داشتند و در سوی دیگر بازار، سهام شرکت های پالایش نفت شیراز، شمال شرق شاهرود و ذوب آهن اصفهان با بیشترین افت قیمت روبرو شد.
    آیفکس در جریان معاملات امروز حدود 4 واحد کاهش یافت و در رقم 718.89 واحد متوقف شد ضمن آنکه قیمت اوراق تسهیلات مسکن نیز افت کرد و هر برگه آن در محدوده 699 تا 719 هزار ریال مورد معامله قرار گرفت.
    طبق این گزارش، نماد شرکت های پالایش نفت تهران، مواد ویژه لیا، ذوب آهن اصفهان، بانک دی، توکا ریل، پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان و سرمایه گذاری مسکن تهران، پربیننده ترین نمادهای امروز فرابورس بودند.
    علاوه بر این در بازار ابزاهای نوین مالی، بیشترین حجم معاملات ETF به صندوق سرمایه گذاری اعتماد آفرین پارسیان با خرید و فروش 242 هزار و 310 سهم اختصاص یافت و بیشترین حجم معاملات در بازار اوراق با درآمد ثابت هم متعلق به معامله 61 هزار و 197 ورقه مرابحه سه ماهه مگا موتور بود.

    برچسب ها