عصر خودرو

رئیس اتحادیه فروشندگان آهن خبر داد

آهن گران شد

احتمال افزایش قیمت محصولات صنعتی

عصر بازار- رئیس اتحادیه فروشندگان آهن با بیان اینکه قیمت هر کیلو آهن ۸۰ تا ۱۰۰ تومان افزایش پیدا کرده است، گفت: این امر قیمت تمام شده کالاهای صنعتی را افزایش خواهد داد.

آهن گران شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از تسنیم، محمد آزاد با اشاره به افزایش 35 تا 40 دلاری هر تن آهن در بازارهای جهانی، اظهارداشت: این امر باعث شده تا قیمت آهن در بازارداخلی هم با رشد روبه رو شود به نحوی که قیمت هر کیلو آهن 80 تا 100 تومان افزایش پیدا کرده است.

    رئیس اتحادیه فروشندگان آهن با بیان اینکه علت افزایش قیمت آهن در بازارهای جهانی را باید افزایش قیمت 25 دلاری در زغال سنگ و 22 دلاری در سنگ آهن دانست، افزود: در حال حاضر کشور چین هم متأثر از این موضوع قیمت‌ها را تا 25 دلاری افزایش داده است.

    وی اضافه کرد: این افزایش قیمت‌ها در حالی در بازار داخلی به وجود آمده که همچنان صنایع با کمبود تقاضا مواجهه هستند.

    آزاد با اشاره به اینکه این موضوع قیمت تمام شده کالاهای صنعتی را افزایش خواهد داد، گفت: هم اکنون قیمت هر کیلو میلگرد از 1550 هزار تومان به 1650 هزار تومان و هر کیلو آهن از 1600 تومان به 1730 هزار تومان رسیده است.

    رئیس اتحادیه فروشندگان آهن با بیان اینکه فولاد مبارکه قیمت انواع ورق فولادی را هم از 10 روز پیش 5 درصد افزایش داده است، اظهارداشت: باید برای مدیریت قیمت مواد اولیه کارخانجات صنعتی تدبیر مناسبی اتخاذ شود.

    برچسب ها