عصر خودرو

در هفته دوم آذرماه صورت می گیرد

دو عرضه عمده فرابورس در یک روز

عصر بازار- بازار دوم فرابورس ایران در چهاردهمین روز آذرماه میزبان دو عرضه سهام ۴۰ و ۱۵ درصدی شرکت‌های ریل پرداز سیر و توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی خواهد بود.

دو عرضه عمده فرابورس در یک روز
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از تسنیم، دو بلوک 40 و 15 درصدی شرکت‌های ریل پرداز سیر و توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی روز یکشنبه 14 آذرماه از طریق عرضه در بازار دوم به فروش می‌رسد.

    بر اساس این گزارش؛ شرکت اعتباری کوثر مرکزی به وکالت از طرف شرکت ارزش آفرینان کوثر کیش تعداد 784 میلیون سهم "حریل" معادل 40 درصد از سهام این شرکت را یکجا و شرایطی در بازار دوم فرابورس به مزایده خواهد گذاشت.

    همچنین قیمت پایه‌ این سهام کنترلی که از سوی کارگزاری آبان عرضه می‌شود، معادل قیمت پایانی سهام در روز قبل از عرضه است به شرط آنکه از مبلغ یکهزار و 425 ریال کمتر نباشد. بعلاوه این که قیمت پایه کل این سهام نیز معادل قیمت پایانی سهام در روز قبل از عرضه ضربدر تعداد سهام قابل عرضه تعیین شده به طوری که از مبلغ یکهزار و 117 میلیارد و 200 میلیون ریال کمتر نباشد، تعیین شده است.

    از سوی دیگر در همان روز شرکت سرمایه‌گذاری خوارزمی نیز تعداد 25 میلیون و 500 هزار سهم معادل 15 درصد از سهام شرکت توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی را به قیمت پایه 4 هزار و 524 ریال در این روز عرضه می‌کند.

    گفتنی است؛ قیمت پایه کل این سهام مدیریتی که یکجا و شرایطی از سوی شرکت کارگزاری آینده‌گر خوارزمی عرضه می‌شود رقم 115 میلیارد و 362 میلیون ریال بوده و سپرده حضور در این رقابت 3 درصد از این مبلغ تعیین شده است.

    برچسب ها