عصر خودرو

با حضور شرکت‌های ایرانی;

یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی «معدن» در ازبکستان آغاز به کار کرد

عصر بازار- یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی «معدن»، نهمین نمایشگاه بین‌المللی «فلز‌سازی، ماشین‌سازی، دستگاه‌سازی» در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر تاشکند با حضور شرکت‌های از جمهوری اسلامی ایران آغاز به کار کرد.

یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی «معدن» در ازبکستان آغاز به کار کرد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فارس، یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی «معدن»، نهمین نمایشگاه بین‌المللی «فلز‌سازی، ماشین‌سازی، دستگاه‌سازی» و سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی «حمل و نقل و لجستیک»  در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی «اوزاکسپومرکز» شهر تاشکند با حضور شرکت‌های از جمهوری اسلامی ایران آغاز به کار کرد.

    در این نمایشگاه‌ها که توسط شرکت بین‌المللی نمایشگاهی«IEG Uzbekistan »  برپا شده است، بیش از 110 شرکت از 25 کشور جهان مانند جمهوری اسلامی ایران، بلاروس، بلژیک، انگلستان، آلمان، ایتالیا، قزاقستان، چین، لیتوانی، لتونی، لهستان، روسیه، اسلوواکی، آمریکا، اوکراین، چک، فنلاند، فرانسه، سویس، سوئد، استونی، کره جنوبی، ژاپن و ازبکستان حضور دارند.

    مدیر بازرگانی شرکت «تکنوتک» جمهوری اسلامی ایران در این نمایشگاه گفت: این شرکت از سال 1365 شروع به فعالیت کرده و از سال 1372 صادرات خود را به کشورهای تاجیکستان، عراق، لبنان، ارمنستان، آذربایجان و در نهایت به  ازبکستان آغاز کرده است.

    «رضا رحمتی» افزود: این شرکت دستگاه‌های سنگ‌شکن هیدروکن، سرند، سنگ‌شکن فکی، ماسه‌شور، سنگ‌شکن کوبیت، خشک‌کن، فیدر، نوار نقاله، ماسه بادی‌گیر تولید می‌کند و فعالیت تجاری خود را با شرکت «شرق ان گرندشیپر» ازبکستان از سال 1392 شروع کرده است.

    وی اظهار داشت: دستگاه‌های خردایش شن و ماسه در تهران توسط این شرکت ساخته می‌شود و این شرکت توانسته است استاندارد بین‌المللی ایزو 9001، ایزو 2008 و ایزو 14001 کیفیت محصولات را به دست آورد. 

    «رحمتی» با اشاره به هدف از حضور در این نمایشگاه گفت: هدف از حضور در نمایشگاه تاشکند معرفی محصولات بهتر و بررسی وضعیت ایران و دارندگان دستگاه‌های شن و ماسه در این نمایشگاه است.

    وی افزود: همچنین امسال در زمینه حمل و نقل هم تعداد شرکت‌های حاضر در نمایشگاه می‌تواند کمک بزرگی در زمینه بهتر انجام شدن امور حمل و نقلی بین ایران و ازبکستان انجام دهد.

    مدیر بازرگانی شرکت «تکنوتک» خاطرنشان کرد: امید است بتوان با همکاری شرکت‌های دیگر در زمینه ساخت، طراحی دستگاه‌ها به موفقیت‌های زیادی در آینده دست یافت.

    این نمایشگاه‌های بین‌المللی با همکاری وزارت روابط اقتصادی خارجی، سرمایه‌گذاری و بازرگانی، کمیته دولتی زمین‌شناسی و منابع معدنی، آژانس حمل‌ونقل زمینی و دریایی، شرکت سهامی «اوز.ترانس.گاز»، شرکت سهامی «اوز.اگرو.اکسپورت»، اتاق بازرگانی و صنایع ازبکستان برگزار می‌شود و تا 29 آبان ماه سال 1395 به کار خود ادامه می‌دهد.

    برچسب ها