عصر خودرو

در کدال منتشر شد؛

صورت های مالی یکساله سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین

عصر بازار: شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۳۱ اردیبهشت ماه ۹۴ مبلغ ۳۰ هزار و ۶۴۹ میلیارد و ۴۲۶ میلیون ریال درآمد حاصل از سرمایه گذاریها و فروش سرمایه گذاریها داشت.

صورت های مالی یکساله سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین با ارسال صورت های مالی 12 ماهه منتهی به 31 اردیبهشت ماه 94 به صورت حسابرسی شده اعلام کرد طی یکساله منتهی به 31 اردیبهشت ماه 94 با سرمایه 43 هزار و 500 میلیارد ریال مبلغ 30 هزار و 649 میلیارد و 426 میلیون ریال درآمد حاصل از سرمایه گذاریها داشت.

    از درآمد این شرکت هزینه های اداری، عمومی کسر شد و معادل 30 هزار و 564 میلیارد و 431 میلیون ریال سود عملیاتی دوره محاسبه شد.

    از سود عملیاتی نیز هزینه های مالی و مالیات کسر و خالص درآمدهای متفرقه به آن اضافه شد و معادل 25 هزار و 543 میلیارد 220 میلیون ریال سود خالص بدست آمد و بر این اساس مبلغ 587 ریال سود به ازای هر سهم در نظر گرفته شد.

    از سود خالص دوره نیز زیان انباشته ابتدای سال کسر شد و در نهایت مبلغ 24 هزار و 937 میلیارد و 428 میلیون ریال زیان انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

    برچسب ها