عصر خودرو

در هفته ای که گذشت؛

چه بر سر بازار بورس آمد+ جدول

عصر بازار- بورس تهران در هفته ای که گذشت حجم معاملات رو به رشد با نوسانات کمی را شاهد بود.

چه بر سر بازار بورس آمد+ جدول
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از باشگاه خبرنگاران، بازار اولین روز معاملاتی هفته را با روندی مثبت آغاز کرد و با توجه به رشد قیمت جهانی فلزات، بازار سرمایه با افزایش تقاضا در بخش فلزات روبرو و شاخص از این ناحیه رشد کرد و وارد کانال 79 هزار واحدی شد.بر این اساس شاخص در اولین روز هفته بیش  از 559 واحد افزایش داشت و در نهایت بر روی عدد 79010 ایستاد و شاخص کل فرابورس نیز با افزایش بیش از 16 واحدی بر روی عدد 835 قرار گرفت. ارزش معاملات روزانه بورسی و فرا بورسی نیز در مجموع به بیش از 728 میلیارد تومان رسید.

    اما در دومین روز کاری بورس در روندی متعادل به کار خود ادامه داد؛ شاخص در این روز  بیش  از 37 واحد افزایش داشت و در نهایت بر روی عدد 79048 ایستاد و شاخص کل فرابورس نیز با افزایش بیش از 2واحدی بر روی عدد 837قرار گرفت. ارزش معاملات روزانه بورسی و فرا بورسی نیز در مجموع به بیش از 559 میلیارد تومان رسید.

    شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس تهران در پایان معاملات دوشنبه 24 آبان نیز با افزایش 293 واحدی به رقم 79 هزار و 341 واحد رسید. شاخص کل هم‌وزن اما با 113 واحد افزایش به رقم 15 هزار و 903 واحد دست یافت، همچنین شاخص کل فرابورس  با افزایش 5 واحدی روی رقم 842 واحد ایستاد و ارزش کل معاملات بورس تهران نیز به بیش از 232 میلیارد تومان بالغ شد که ناشی از دست به دست شدن 897 میلیون و 529 هزار سهم و اوراق مالی قابل معامله طی 68 هزار و 107 نوبت دادوستد بود.

    در ادامه شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس تهران در پایان معاملات سه‌شنبه 25 آبان با کاهش 105 واحدی روی رقم 79 هزار و 236 واحد و شاخص کل هم‌وزن با افزایش 2 واحدی عدد 15 هزار و 906 واحد را تجربه کرد؛ همچنین شاخص کل فرابورس با کاهش یک واحدی عدد 841 واحد را به نمایش گذاشت. ارزش کل معاملات بورس تهران در این روز به بیش از 273 میلیارد تومان رسید که ناشی از دست به دست شدن یک میلیارد سهم و اوراق مالی قابل معامله طی 71 هزار و 682 نوبت داد و ستد بود.

    اما در آخرین  روز معاملات بورس تهران، یک میلیارد و 82 میلیون برگه سهم، حق تقدم و سایر اوراق به ارزش 47هزار و 574میلیارد ریال در 63هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد. بیشترین ارزش معاملات در این روز متعلق به اوراق صکوک مرابحه سایپا بود که ارزشی 5 هزار میلیارد ریالی داشت. همچنین معامله بلوکی بهمن با حجم 137میلیون سهمی نیز بیشترین حجم معاملات را به خود اختصاص داد و شاخص کل بورس هم با رشدی 32واحدی به عدد 79هزار و 268 واحد رسید تا معاملات بازار سهام در آخرین روز متعادل و کم‌نوسان به پایان برسد.

    جزییات معاملات بورس:

    شنبه:

    یک شنبه:

    دوشنبه:

    چهارشنبه:

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو