عصر خودرو

اعطای نشان مدیریت برتر سمپوزیوم بین‌المللی به روابط‌عمومی بانک صادرات ایران

عصر بازار- در دوازدهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی روابط‌عمومی که در روزهای ٢٥ و ٢٦ آبان‌ماه در مرکز همایش های کتابخانه ملی ایران برگزارگردید، موفق به دریافت نشان مدیریت برتر این سمپوزیوم شد.

اعطای نشان مدیریت برتر سمپوزیوم بین‌المللی به روابط‌عمومی بانک صادرات ایران
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بانک صادرات ایران، در این دوره از سمپوزیوم، جمعی از اساتید ایرانی و خارجی در حوزه تخصصی روابط‌عمومی از جمله دکتر ماکزیم بهار استاد دانشگاه صوفیه بلغارستان و رئیس سازمان مشاوره بین‌المللی ارتباطات، پروفسور ساروخانی پدر علم جامعه‌شناسی ارتباطات، دکتر رضا واعظی، دکتر استوارت بروس استاد دانشگاه لیدز انگلستان، دکتر بارت دی‌وریس از هلند، دکتر جیسون مکنزی استاد دانشگاه لندن و جمع کثیری از اعضای انجمن خانه روابط‌عمومی ایران، کارشناسان و مسئولان روابط‌عمومی سازمان‌ها، حضور داشتند.

    در پایان این رویداد مهم طی مراسمی باشکوه از روابط‌عمومی‌های برتر سازمان‌های کشور تقدیر و مدیران و کارشناسان برتر روابط‌عمومی معرفی شدند.
    همچنین در این مراسم، بر اساس رأی هیأت داوران این سمپوزیوم در آبان ماه سال ١٣٩٥ لوح زرین مدیر برتر روابط‌عمومی به آقای علی جهانی، مدیرکل روابط‌عمومی بانک صادرات ایران به دلیل توفیقات مؤثر در دوران مدیریت، اعطا شد.

    برچسب ها