عصر خودرو

روحانی:

پوشش گاز رسانی به ۹۹ درصد می رسد

عصر بازار- رییس جمهوری افزود: روند گازرسانی شهری و روستایی نیز با قدرت ادامه می یابد. در آغاز فعالیت دولت یازدهم پوشش گازرسانی شهری ۶۹ درصد بوده که تا آخر فعالیت این دولت به ۹۹ درصد میرسد .

پوشش گاز رسانی به ۹۹ درصد می رسد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایلنا، حسن روحانی صبح امروز در جمه مردم کرج با بیان اینکه باامید و نشاط حرکت در مسیر آبادانی کشور با قدرت ادامه می‌یابد، از حرکت برخی رسانه ها گلایه کرد وگفت: باید به برخی رسانه ها گفت که آب در هاون نکوبید چرا که شما قادر نیستید این مردم را ناامید و بین وحدت دولت و ملت ، بین نیروهای سه گانه کشور ، بین دولت، سپاه، بسیج، ارتش، نیروهای مسلح و بین اقوام مختلف و مذاهب مختلف فاصله بیندازید.

    رییس جمهوری گفت: ما برای آبادانی کشور دست به دست هم خواهیم داد . من از مشکلات ترافیک کرج آگاه هستم و می‌دانم شما چه مشکلاتی دارید. در اولین هفته آغاز به کارم وزارت راه و بنیاد مستضعفان را صدا زدم گفتم این آزادراه شمال که 17 سال پیش به مردم گفتیم داریم درست می‌کنیم، کی می‌خواهد درست شود چرا که این وضعیت اتوبان های اطراف کرج همه را مستاصل کرده است . ان شاء الله سال آینده بخش نخست این آزاد راه افتتاح خواهد شد.

    روحانی افزود: در این سفر 428 میلیارد تومان برای بخش حمل و نقل اعتبار گذاشتیم، برای قطار شهری کرج  که از برنامه بسیار عقب است 186 میلیارد تومان و 70 میلیارد تومان برای اتصال اتوبان شهید همت به کرج اختصاص دادیم.

    روحانی به اقدامات دولت برای بخش درمان در استان اشاره کرد و گفت: با اقداماتی که انجام شده تا پایان امسال میزان تخت‌های بیمارستان استان از 960 به 1350 تخت خواهد رسید و تا پایان دولت برنامه ما 2 هزار و 100 تخت بیمارستانی است.

    رییس جمهوری افزود: روند گازرسانی شهری و روستایی نیز با قدرت ادامه می یابد. در آغاز فعالیت دولت یازدهم پوشش گازرسانی شهری 69 درصد بوده که تا آخر فعالیت این دولت به 99 درصد می رسد و در روستاها نیز این رقم  63 درصد بود که به 81 درصد خواهد رسید و ما مجموعاً در این سفر 40 طرح و پروژه را تصویب کردیم که همه اینها را در سال 95 و 96 با اعتبار 995 میلیارد تومان اجرایی خواهیم کرد.

    برچسب ها