عصر خودرو

شرکت ملی صادرات گاز ایران در آستانه انحلال

عصر بازار- درحالی که پس از انتشار خبر بازنشستگی علیرضا کاملی در هفتم مهرماه، شرکت ملی صادرات گاز همچنان بدون مدیر عامل اداره می‌شود، اکنون برخی خبرها حاکی از آن است که وزارت نفت قصد دارد این شرکت را کلا منحل کند.

شرکت ملی صادرات گاز ایران در آستانه انحلال
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایسنا،اوایل مهرماه بود که علیرضا کاملی، مدیرعامل شرکت ملی صادرات گاز از بازنشستگی اش خبر داد و در حالی که به گفته کاملی قرار بود  مدیرعامل جدید اواخر همان هفته و تا تاریخ 10 مهرماه  تعیین شود، اکنون با گذشت حدود دو ماه،این شرکت همچنان بدون مدیرعامل اداره می شود.

    پس از گذشت حدود دو ماه و با وجود اینکه همواره مسئولان در گفت و گو با ایسنا از انتخاب قریب الوقوع مدیرعامل جدید خبر می‌دادند، اما اکنون  شنیده‌ها حاکی از این است که وزارت نفت قصد دارد شرکت ملی صادرات گاز را منحل کند.

    یک مقام آگاه دراین مورد گفت: قصد انحلال شرکت ملی صادرات گاز  وجود دارد، به همین دلیل مدیرعامل جدید معرفی نشده است، اما از آنجایی که در ماه های آخر دولت قرار داریم، فعلا دست نگه داشته اند.

    شنیده شده که قرار است این شرکت به دو قسمت تبدیل شود و بخشی از آن در زیر مجموعه شرکت ملی نفت و بخشی دیگر در زیر مجموعه شرکت ملی گاز قرار بگیرد.

    بر اساس این گزارش هنوز نامه ای رسمی مبنی بر انحلال شرکت ملی صادرات گاز ایران به این شرکت ارسال نشده است.

    برچسب ها