عصر خودرو

روز گذشته به ثبت رسید؛

انعقاد ۸۹۰۰ قرارداد آتی سکه در بورس کالا

عصر بازار- حجم معاملات آتی سکه در بورس کالای ایران طی روز گذشته با افزایش اندک به رقم ۸ هزار و ۹۴۱ قرارداد و ارزش آن به بیش از ۱۰۵۳ میلیارد ریال رسید. روز یکشنبه حجم معاملات آتی سکه ۸ هزار و ۲۵۶ قرارداد بود.

انعقاد ۸۹۰۰ قرارداد آتی سکه در بورس کالا
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، این در حالی است که بهای سکه در این روز و در معاملات بورس کالای ایران با افرایش روبه رو شد، به طوری که پنج سررسید دی، اسفند، اردیبهشت، تیر و شهریورماه در مسیر افزایش قرار گرفت.

    به این ترتیب روز گذشته سکه تحویل دی ماه با رشد 0.1 درصدی به قیمت یک میلیون 196 هزار تومان رسید. از سویی قرارداد تحویل اسفند نیز با قیمت یک میلیون و 133 هزار تومان معامله شد و 0.05 درصد رشد داشت. سکه تحویل اردیبهشت سال آتی نیز با افزایش قیمت 0.02 درصدی با نرخ یک میلیون و 149 هزار تومان به فروش رسید. همچنین سررسید  تیر سال آینده با نرخ یک میلیون و 168 هزار تومان معامله شد و افزایش 0.06 درصدی را به ثبت رساند و در پایان نیز سر رسید شهریور ماه با رشد 0.05 درصدی با قیمت یک میلیون و 188 هزار تومان معامله شد.

    در همین حال در بازار نقدی هم روز گذشته قیمت سکه امامی، نیم‌سکه، سکه گرمی و هر گرم طلای 18 عیار نسبت به روز ماقبل آن کاهش یافت.

    حجم معاملات گواهی سپرده سکه طلا

    همچنین حجم معاملات گواهی سپرده سکه طلا در بورس کالای ایران طی معاملات امروز به 26 سکه به ارزش 289 میلیون ریال رسید.

    نگاهی به تابلوی معاملات نیز نشان می دهد که آخرین سفارش خرید سکه در سامانه بر خط سهام یک میلیون و 110 هزار تومان و آخرین سفارش فروش درج شده در سامانه یک میلیون و 123هزار تومان ثبت شده است.

    معاملات سکه در کنار سهام در سامانه برخط معامله گران سهام یکی از جذابیت معاملات گواهی سکه در بورس کالاست به طوریکه سرمایه گذاران می توانند سکه و سهام را در کنارهم در پرتفوی خود مشاهده کننده و در هر لحظه از نوسانات و سود و زیان خود مطلع شوند.

    برچسب ها