عصر خودرو

به قیمت پایه هر سهم ۳۰۰ تومان؛

بلوک ۱۶ درصدی "ذوب" فردا در فرابورس عرضه می‌شود

عصر بازار- بلوک ۱۶.۷۵ درصدی سهام شرکت ذوب آهن اصفهان فردا (چهارشنبه) به قیمت پایه هر سهم ۳۰۰ تومان در فرابورس عرضه می شود.

بلوک ۱۶ درصدی "ذوب" فردا در فرابورس عرضه می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از تسنیم، بلوک 16.75 درصدی سهام شرکت ذوب آهن اصفهان فردا، چهارشنبه 26 آبان ماه درفرابورس ایران عرضه می شود.

    بر اساس این گزارش، این بلوک ذوب آهن اصفهان که یک میلیارد و 317 میلیون و 628 هزار و 952 سهم این شرکت را تشکیل می دهد به قیمت پایه هر سهم 300 تومان و ارزش کل پایه 395 میلیارد و 288 میلیون و 868 هزار و 560 تومان
    به وکالت از سوی صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد به صورت نقد و اقساط روانه میز فروش می شود.

    همچنین مبلغ سپرده شرکت در این مزایده 11 میلیارد و 858 میلیون و 660 هزار تومان تعیین شده است که خریدار باید در صورت برنده شدن در این مزایده 25 درصد مبلغ پیشنهادی خود را به صورت نقد در مدت 9 روزکاری پس از قطعیت معامله بپردازد وبقیه این مبلغ را هم با نرخ سود 14 درصد پرداخت کند.

    گفتنی است؛ سازمان خصوصی سازی بلوک 16.75 درصدی سهام شرکت ذوب آهن اصفهان را در راستای اجرای موادی از قانون برنامه چهارم توسعه و مقررات مربوط به سیاستهای کلی اصل 44 قانون اساسی عرضه می کند.

    همچنین نماد معاملاتی شرکت ذوب‌آهن اصفهان مهرماه سال 90 در گروه فلزات اساسی در بازار دوم فرابورس درج و معاملات سهام آن از تاریخ 19 بهمن ماه همان سال آغاز شده است.

    برچسب ها