عصر خودرو

دیدار اتریشی نفتی

عصر بازار- دبیر کل سازمان کشورهای صادر کننده نفت (اوپک) و صدراعظم اتریش، چالش های رویاروی صنایع نفت و گاز، از جمله ثبات بازار نفت و لزوم همکاری نزدیک دو طرف را برای برطرف کردن این چالش‎ها، بررسی کردند.

دیدار اتریشی نفتی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از شانا، پایگاه اطلاع رسانی اوپک روز یکشنبه (٢٣ آبان ماه) گزارش داد: محمد سانوسی بارکیندو و کریستیان کرین، ضمن دیدار در وین پایتخت اتریش، بر علاقه و تمایل خود به اجرای اقدامات مشترک کشورهای عضو و غیرعضو اوپک در جهت منافع کشورهای مصرف و تولید کننده، تاکید کردند.

    بارکیندو همچنین صدراعظم اتریش را در جریان انتشار نخستین گزارش سالانه اوپک (دورنمای جهانی نفت 2016) در تاریخ هشتم نوامبر 2016 (١٨ آبان ماه)، در حاشیه برگزاری نمایشگاه و کنفرانس بین‎المللی نفت ابوظبی (ادیپک) در امارات متحده عربی قرار داد.

    کرین نیز در این دیدار از تلاش های اوپک برای ایجاد ثبات در بازار نفت تقدیر کرد. هر دو مقام توافق کردند که به طور منظم برای مبادله اطلاعات ملاقات کنند.

    صدراعظم اتریش خاطرنشان کرد که بارکیندو سمت دبیرکلی اوپک را در دوره پرتلاطم و دشوار جهان و به ویژه در صنعت نفت و گاز، به عهده گرفته است.

    دبیرخانه اوپک در وین پایتخت اتریش قرار دارد.

    برچسب ها