عصر خودرو

بزرگترین شرکت های بورسی و فرابورسی از نظر تعداد سهامدار معرفی شدند

عصر بازار-شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات)، اسامی بزرگترین شرکت های بورسی و فرابورسی از نظر تعداد سهامدار را معرفی کرد.

بزرگترین شرکت های بورسی و فرابورسی از نظر تعداد سهامدار معرفی شدند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سمات، سرمایه گذاری توسعه صنعتی ایران با 241 هزار و 381 سهامدار درپایان مهر ماه امسال، در صدر بزرگترین شرکت بورسی از نظر تعداد سهامدار ایستاد و ایران خودرو با 149 هزار و 959 سهامدار و توسعه معادن روی ایران   با 125 هزار و 804 سهامدار در رتبه های دوم و سوم قرار دارند.

    همچنین شرکت های سرمایه گذاری نور کوثر ایرانیان، سرمایه گذاری صنعت نفت،سایپا ، بانک انصار ، توسعه صنایع بهشهر، سرمایه گذاری گروه توسعه ملی وسیمان فارس وخوزستان در مکان های سوم تا دهم بزرگترین شرکت های بورسی از نظر تعداد سهامدار هستند.

    بر اساس این گزارش، موسسه اعتباری کوثر مرکزی با  482 هزار و 949 سهامدار در صدر بزرگترین شرکت های فرابورسی از نظر تعداد سهامدار قرار دارد و بانک سرمایه  با 302هزار و 625 سهامدار و بانک دی با 180 هزار و 974 سهامدار در رده های بعدی قرار گرفتند.

    بانک قوامین، سرمایه گذاری توسعه و عمران استان کرمان، بانک حکمت ایرانیان، صنایع پتروشیمی زنجان، پتروشیمی گلستان و احیا صنایع خراسان واقتصاد وخودکفایی آزادگان  نیز در مکان های سوم تا دهم فهرست برترین شرکت های فرابورسی از لحاظ تعداد سهامدار ایستادند.

    برچسب ها