عصر خودرو

رئیس اتاق بازرگانی تهران:

اثرات برجام سال آینده خود را نشان می‌دهد

عصر بازار- رئیس اتاق بازرگانی تهران با بیان اینکه در خصوص برجام بیش از اندازه تبلیغ شد، گفت: اشکالاتی که ظرف ۱۰ سال به وجود آمده ظرف شش ماه تا یک سال قابل برطرف شدن نیست و اثرات خود را از سال آینده نشان می‌دهد.

اثرات برجام سال آینده خود را نشان می‌دهد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از تسنیم، مسعود خوانساری اظهار کرد: روسای جمهور آمریکا هرچند اختلاف نظر دارند اما این امر تاثیری زیادی بر اقتصاد ایران نخواهد داشت.

    وی افزود: این عدم تاثیرپذیری در شرایطی فراهم می‌شود که همدلی و وفاق در کشور ما وجود داشته باشد و با انجام تدبیرهای لازم مسائل را پیگیری کنیم.

    وی با  لزوم توجه بر پتانسیل‌های داخلی در اقتصاد کشور گفت: در ابتدا باید به پتانسیل‌های داخلی توجه داشت و در کنار آن جذب سرمایه‌گذاری‌های خارجی برای توسعه اقتصادی کشور مورد اهمیت است.

    * در خصوص برجام بیش از اندازه تبلیغ شد

    خوانساری گفت: درباره برجام بیش از اندازه تبلیغ و اعلام شد که اگر انجام گیرد همه مسائل اقتصادی حل می‌شود که این امر خود فرافکنی بود.

    وی افزود: باید اذعان داشت که اشکالاتی که ظرف 10 سال به وجود آمده ظرف شش ماه تا یک سال قابل برطرف شدن نیست .

    نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران ادامه داد: مسائل بانکی نیز به طور کامل حل نشده اما در دست اقدام است و امید به برطرف شدن آن وجود دارد.

    *  معیشت مردم  بهبود می‌یابد

    خوانساری اضافه کرد: سرمایه‌گذاری‌های خارجی بتدریج انجام می‌شود و به نظر می‌رسد اثرات برجام خود را از سال آینده نشان می‌دهد.

    وی در پایان گفت: در صورت توسعه اقتصادی و جذب سرمایه‌گذاری‌ها منجر به بهبود شرایط اقتصادی و معیشت مردم نیز می‌شود.

    برچسب ها