عصر خودرو

کاهش سود در گزارش حسابرسی شده "کپارس"

عصر بازار- شرکت کاشی پارس در عملکرد ۶ ماهه حسابرسی شده ۹ درصد از سود هر سهم محقق شده نسبت به گزارش حسابرسی نشده کاست، لذا سود هر سهم از ۴۱۸ ریال به ۳۷۸ ریال تنزل کرد.

کاهش سود در گزارش حسابرسی شده "کپارس"
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»، کاهش 40 ریالی سود هر سهم عملکرد 6 ماهه کپارس عمدتا ناشی از اضافه شدن 4 میلیارد ریال هزینه عملیاتی و حذف 99 میلیون ریال درآمد عملیاتی است، بنابر گفته شرکت دلایل تغییر در صورت سود و زیان شش ماهه سال جاری عمدتا مربوط به زیان حاصل از فروش اقلام راکد انبار طبق مجوز مجمع عمومی و هیئت مدیره شرکت بوده که در سرفصل هزینه های غیرعملیاتی منعکس شده است.
    از طرفی در گزارش حسابرسی شده طی 6 ماهه پارسال به ازای هر سهم کپارس مبلغ 480 ریال سود محقق شده درحالیکه گزارش قبلی 512 ریال را نشان می داد و این امر تنها به دلیل کاهش سود انباشته پایان دوره است و دلایل تغییر در صورت سود و زیان انباشته مربوط به حسابرسی بیمه سال های 90 الی 93و حسابرسی مالیات بر ارزش افزوده سال های 92 الی 93 شرکت می باشد.
    لازم به ذکر است این سود 378 ریالی معادل 45 درصد بودجه، اما فروش 6 ماهه دقیقا نیمی از فروش بودجه را پوشش می دهد و سود هر سهم 6 ماهه پارسال 480 ریال است.

    برچسب ها