عصر خودرو

فرود دومین هواپیمای ایرباس A۳۲۱ شرکت هواپیمایی کیش در فرودگاه بین‌المللی جزیره کیش

عصر بازار- دومین هواپیمای AIRBUS A۳۲۱ کیش ایر هم اکنون وارد فرودگاه بین المللی جزیره کیش گردیده و به ناوگان هواپیمایی ۱۳ فروندی هواپیمایی کیش ملحق شد.

فرود دومین هواپیمای ایرباس A۳۲۱ شرکت هواپیمایی کیش در فرودگاه بین‌المللی جزیره کیش
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایلنا، در تاریخ 95/7/22 یک فروند از این نوع هواپیما وارد فرودگاه جزیره کیش گردید و اینک با ورود یک فروند دیگر از این نوع هواپیما این شرکت می تواند در راستای رسالت خود نسبت به توسعه شبکه پروازی در مسیرهای داخلی و بین المللی با رویکرد اتصال به جزیره کیش اقدام نماید و این در حالیست که مسافرین نیز می توانند از خدمات جوانترین ایرباس های کشور بهره برداری نمایند.

    شرکت هواپیمایی کیش با هدف توسعه زیرساخت های جزیره زیبای کیش و ایجاد برقراری ارتباط با مراکز استان های کشور و اتصال به کشورهای حاشیه خلیج همیشه فارس در سال 1370 تاسیس و فعالیت خود را از خرداد ماه همان سال شروع کرد.

    در حال حاضر این شرکت دارای 7 فروند هواپیمای بوئینگ MD  ، سه فروند هواپیمای فوکر 100 ، دو فروند ایرباس A321 و دو فروند ایرباس A320 می باشد.

    این شرکت در حال حاضر با تمام خصوصیات و استانداردهای لازم بین المللی یکی از شرکت های عضو یاتا و اولین شرکت دارنده گواهینامه بین المللی(IOSA) می باشد.

    گفتنی است این هواپیما ملکی بوده و سال ساخت آن 2007 میلادی می باشد .

    برچسب ها