عصر خودرو

رئیس اتحادیه فروشندگان طلا خبر داد

افزایش نرخ دلار و افت طلا پس از فروکش کردن تب انتخابات آمریکا

عصر بازار- رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان طلا و جواهر با اشاره به شاخص‌های اقتصادی آمریکا اظهار کرد: با فروکش کردن تب انتخابات مجددا ارزش سهام و شاخص بورس آمریکا بالا رفته و این موضوع باعث افزایش قیمت دلار و کاهش ۲۴ دلاری قیمت هر اونس طلای جهانی شده است.

افزایش نرخ دلار و افت طلا پس از فروکش کردن تب انتخابات آمریکا
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایسنا، محمد کشتی‌آرای در ارتباط با آخرین وضعیت بازار طلای جهانی با اعلام شاخص‌های اقتصادی آمریکا که روز گذشته انجام شد، اظهار کرد:‌ پس از فروکش کردن طبع انتخابات در آمریکا و آرامش ایجاد شده در این کشور مجددا ارزش دلار بالا رفت تا شاهد کاهش قیمت طلای جهانی باشیم.

    وی ادامه داد: در حال حاضر هر اونس طلای جهانی با کاهش قیمت 24 دلاری به رقمی معادل 1261 دلار رسیده است.

    رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان طلا و جواهر با اشاره به اعلام شاخص‌های اقتصادی آمریکا بیان کرد: با اعلام شاخص‌های اقتصادی آمریکا مجددا ارزش سهام سقوط کرده در این کشور بالا رفته و شاخص بورس نیز افزایش یافته است. در حالی که بلافاصله پس از اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ارزش سهام این کشور کاهش یافت و شاخص بورس آن‌ها نیز منفی شد، چرا که بازار اقتصادی این کشور با بی‌ثباتی همراه شده بود.

    کشتی‌آرای ادامه داد: در حال حاضر بعد از فروکش کردن طبع انتخابات در آمریکا و آرامش سیاسی ایجاد شده در این کشور، شرایط اقتصادی نیز رو به بهبود است و قطعا بهبود وضعیت ایجاد شده روی شرایط اقتصادی دنیا اثرگذار خواهد بود.

     

    برچسب ها