عصر خودرو

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر اعلام کرد:

پیش بینی بازار سکه و طلا تا دو هفته آینده

بازار آرام گرفت

عصر بازار- نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر کشور با اشاره به اینکه بازار سکه و طلا به حالت عادی بازگشته است، گفت: پیش بینی ما این است که تا دو هفته آینده هم نوسان خاصی در بازار نداشته باشیم.

پیش بینی بازار سکه و طلا تا دو هفته آینده
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از مهر، نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر در خصوص افزایش 30 هزار تومانی نرخ سکه در روز گذشته، گفت: بازار تحت اثرات روانی انتخابات آمریکا قرار گرفت و در این شرایط عرضه کاهش یافته و تقاضا زیاد می شود به همین دلیل قیمت ها بالا رفت اما از دیروز بعداز ظهر تا امروز بازار آرام شده و قیمت ها کاهش یافته است.

    آیت محمدولی با اشاره به نوسان قیمت ها در هفته گذشته، افزود: پیش بینی ما این است که تا دوهفته آینده با توجه به ماه  صفر، یک آرامشی را در بازار داشته باشیم و اگر نوسانی هم هست خیلی آرام و با قیمت پایین باشد زیرا در این مدت تقاضا برای خرید طلا هم کاهش پیدا می کند.

    وی با اعلام اینکه قیمت طلای 17 آب شده امروز 491 هزار  و 700 تومان بود، اظهار داشت: هر گرم طلای 18 عیار 113 هزار و 500 تومان، سکه طرح قدیم یک میلیون و 120 هزار تومان، سکه طرح جدید یک میلیون و 129 هزار تومان، سکه نیم 569 هزار تومان، سکه ربع 299 هزار تومان و سکه یک گرمی 188 هزار تومان بوده است.

    برچسب ها