عصر خودرو

کرباسیان:

سیاست دولت جلوگیری از خام فروشی است

عصر بازار- معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر اینکه سیاست دولت جلوگیری از خام فروشی است، گفت: افزایش تعرفه سنگ آهن باید به تصویب هیات دولت برسد.

سیاست دولت جلوگیری از خام فروشی است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از مهر،  مهدی کرباسیان رئیس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران امروز در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری حضور یافت. وی در خصوص تعیین تعرفه صادرات مواد خام معدنی برای سال آینده، گفت: فعلا در حال بررسی تعیین تعرفه‌ها هستیم و رقمی مشخص نشده است اما تاپایان سال تعرفه های سال آینده اعلام می شود.

    وی درباره افزایش عوارض صادراتی سنگ آهن، افزود: در راستای جلوگیری از خام فروشی این موضوع مطرح شد البته اجرای تعرفه‌ها نیاز به مصوبه دولت دارد اما آنچه که اهمیت دارد این است که سیاست دولت جلوگیری از خام فروشی و ایجاد ارزش افزوده بر روی مواد خام است.

    معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اعلام اینکه خوشبختانه با کارخانجات کنستانتره و گندله ای که افتتاح می شود، دیگر سنگ آهنی برای صادرات باقی نمی ماند، اظهار داشت:  مگر سنگ اهن با عیار پایین باقی بماند که باید به سمتی برویم که این سنگ آهن‌ها هم پرعیار شود.

    برچسب ها