عصر خودرو

نماینده شرکت حفاری روسی:

آماده توسعه میادین نفتی ایران هستیم

عصر بازار- نماینده شرکت بین المللی حفاری (Drilling Company International )روسیه گفت: ایران و روسیه رابطه دوستانه ای در زمینه های سیاسی و اقتصادی دارند و ما نیز بر اساس آن تمایل داریم در طرح های نفت و گاز ایران و توسعه میادین نفتی خوزستان فعالیت کنیم.

آماده توسعه میادین نفتی ایران هستیم
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا، 'نیکولای' درحاشیه سومین روز از نمایشگاه ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان اظهارکرد: ایران و روسیه روابط دوستانه ای با یکدیگر داشته و ما نیز با تکیه بر این روابط می توانیم در بخش صنعت با این کشور ارتباط خوبی درجهت اجرای پروژه های حفاری داشته باشیم.

    وی افزود: ایران کشور رو به پیشرفتی بوده و سابقه زیادی در بخش صنعت نفت و گاز دارد و ما نیز در بخش نفت و گاز و حفاری چاه های نفتی بخصوص در خشکی تخصص بالایی داریم وسعی داریم این تخصص را در این کشور بکار بگیریم.

    نماینده شرکت بین المللی حفاری روسیه(Drilling Company International)ادامه داد: در روزهای گذشته چندین بار از نمایشگاه تجهیزات صنعت نفت خوزستان بازدید کرده و سعی داریم از این تجهیزات برای پروژه های خود استفاده کنیم.

    وی بیان کرد: پیش ازاین نیز شش بار به ایران سفر کرده و با دستاوردهای نفت و گاز این کشور آشنا شده ایم.

    نیکولای تصریح کرد: امید داریم که بتوانیم درایران سرمایه گزاری کنیم و در پروژه های نفتی حضوری پر رنگ داشته باشیم.

    وی اظهار کرد:باتوجه به دستاوردهای جدیدی که در این نماشگاه توسط صنعت گران ایرانی ارائه شده ، می توانیم در زمینه تامین نیازهای خود اقدام کرده و در ایران کار کنیم.

    نماینده شرکت بین المللی حفاری روسیه(Drilling Company International)ادامه داد: محصولات شرکت ما از کیفیت خوبی برخوردار است چرا که کار خوب برای ما اهمیت ویژه ای دارد و می توانیم رقیب خوبی برای شرکت های خارجی باشیم.

    هشتمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت در خوزستان روز دوشنبه 17 آبان ماه با حضور معاون وزیر نفت و جمعی از مسئولان عالی رتبه وزارت نفت و شرکت های تابعه نفتی در خوزستان و سراسر کشور آغاز بکار کرد و تا 20 آبان ماه در محل نمایشگاه های بین المللی اهواز برپا است.

    برچسب ها