عصر خودرو

توتال:

انتخاب ترامپ تاثیری بر همکاری ما با ایران ندارد

عصر بازار- رئیس بخش گاز، انرژی های تجدید پذیر و نیروی شرکت توتال گفت، انتخاب دونالد ترامپ به ریاست جمهوری آمریکا تاثیری بر سرمایه گذاری های این شرکت فرانسوی در ایران نخواهد گذاشت.

انتخاب ترامپ تاثیری بر همکاری ما با ایران ندارد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از تسنیم، رئیس بخش گاز، انرژی های تجدید پذیر و نیروی شرکت توتال روز چهارشنبه گفت، انتخاب دونالد ترامپ به ریاست جمهوری آمریکا تاثیری بر سرمایه گذاری های این شرکت فرانسوی در ایران نخواهد گذاشت.

    فیلیپ ساکت، در حاشیه یک کنفرانس انرژی در پاریس گفت، توافقی که اوایل این هفته توسط توتال امضا شده از انتخاب دونالد ترامپ تاثیری نخواهد پذیرفت.
    ترامپ توافق هسته ای سال گذشته بین ایران و قدرت های جهانی را که موجب لغو تحریم ها علیه تهران شده، «بدترین توافق مذاکره شده در طول تاریخ» خوانده اما در عین حال اذعان کرده که پاره کردن توافقی که تبدیل به قطع نامه سازمان ملل شده اقدامی دشوار خواهد بود.
    این مدیر ارشد شرکت توتال گفت: «ما همواره گفته ایم که علاقمند به بازگشت به ایران هستیم به شرطی که سرمایه گذاری های پیشنهاد شده به ما به میزان قابل توجهی جذاب باشند. همچنین باید بدانید که ما به هیچ وجه اقدامی که در تضاد با قواعد بین المللی باشد انجام نخواهیم داد.»
    «انتخاباتی که در آمریکا برگزار شده، چیزی را تغییر نمی دهد.»
    توتال روز سه شنبه به اولین شرکت انرژی غربی تبدیل شد که بعد از لغو تحریم ها در ماه ژانویه، قرارداد عمده ای را با تهران به امضا رسانده است.

    برچسب ها