عصر خودرو

مدیر بخش خاورمیانه توتال:

حضور توتال در ایران طولانی‌ خواهد بود

عصر بازار- مدیرعامل توتال گفت: شما می توانستید فاز ۱۱ پارس جنوبی را توسعه دهید اما با تکنولوژی پائین، بنابراین خودتان می دانید چرا پروژه طولانی شده است.

حضور توتال در ایران طولانی‌ خواهد بود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فارس، استفان میشل مدیر خاورمیانه و شمال آفریقای شرکت فرانسوی توتال در مراسم امضای موافقتنامه اصولی توسعه فاز 11 پارس جنوبی بین شرکت ملی نفت به عنوان کارفرما و کنسرسیومی به رهبری توتال و حضور CNPC و پتروپارس اظهار داشت: وارد جزئیات قرارداد نمی‌َشوم چون به قدر کافی برای آن توضیح داده شد.

    وی با اشاره به سابقه ورود توتال به ایران در سال 1995 در میدان سیری A و E و پس از آن فاز دو پارس جنوبی و درود، گفت: بعد از اجرای این پروژه‌ها توتال فعال نبود و ما یک MOU در زمان حضور آقای روحانی در فرانسه امضا کردیم تا دوباره ارتباطات خودمان را شروع کنیم و به نفع ایران برگردیم.

    وی با بیان اینکه از آقای زنگنه و کاردر به خاطر اعتمادشان متشکرم، گفت: این یک ارتباط طولانی‌مدت خواهد بود، توتال اطلاعات عمیقی درباره پارس جنوبی دارد و می‌دانیم برای تولید چه کاری باید انجام شود.

    میشل ادامه داد: ما توان داخلی را در اجرای پروژه فاز 12 دیده‌ایم و از اینکه پتروپارس و شرکت CNPC از چین را در کنار خودمان داریم خوشحالیم.

    وی تصریح کرد: ما آماده ایم در سریع‌ترین زمان ممکن کار در فاز 11 را شروع کنیم و امیدواریم منافع کارفرما و پیمانکار در این همکاری تامین شود.

    مدیر خاورمیانه و شمال آفریقای توتال گفت: شما می‌توانستید با توان داخلی فاز 11 را توسعه بدهید اما با تکنولوژی پایین در حالی که ما می‌توانیم با تکنولوژی بهتری این کار را انجام دهیم و ارتباطات ما دوباره آغاز شده است.

    وی در پایان با اشاره به طولانی شدن اجرای پروژه گفت: البته شما می‌دانید که چرا توسعه فاز 11 طولانی شده است.

    برچسب ها