عصر خودرو

جهانگیری رییس گروه مالی گردشگری:

نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری قابلیت‌های اقتصادی خوزستان را نمایان می‌کند

عصر بازار- رییس گروه مالی گردشگری با اشاره به ظرفیت های استان خوزستان در زمینه گردشگری گفت: برگزاری نمایشگاه های تخصصی در بخش سرمایه گذاری می تواند قابلیت های این استان را نمایان کند.

نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری قابلیت‌های اقتصادی خوزستان را نمایان می‌کند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، مهدی جهانگیری در گفت‌گو با روابط عمومی نخستین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری خوزستان عنوان کرد: این استان پتانسیل های اقتصادی بسیار قوی برخوردار است و طلای سیاه کل کشور از این خطه تامین می شود.

    رییس گروه مالی گردشگری با اشاره به برگزاری نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری خوزستان گفت: برگزاری چنین نمایشگاه هایی به صورت تخصصی در استان های که از قابلیت های بی شماری در زمینه های  مختلف  همچون  گردشگری برخوردار هستند، تاثیرات بسیاری برجای خواهد گذاشت.

    وی تصریح کرد: امیدوار هستیم تا برگزاری این نمایشگاه به صورت منسجم و از تداوم لازم نیز برخودار باشد.

    جهانگیری گفت: سالهاست که اقتصاد ایران زیر سایه نفت قرارگرفته و سایر بخش های اقتصادی ما آنطور که باید و شاید رشد نکرده اند و مسلما یکی از همین بخش ها صنعت گردشگری است که با توجه به داشتن شرایط مناسب امکان رشد بسیار دارد.

    رییس گروه مالی گردشگری تصریح کرد: به جرات می توان گفت که صنعت گردشگری ایران در صورت ایجاد زمینه و بستر مناسب توانایی این را دارد که جای درآمدهای نفتی در اقتصاد ایران را بگیرد، اما این مهم نیارمند ایجاد سرمایه گذاری مناسب و فراهم آوردن شرایط برای سرمایه گذار است.

    وی اظهار کرد: تا زمانی که روحیه کاسبی بر دستگاه های اجرایی حاکم باشد، سرمایه گذاری کافی در کشور صورت نخواهد گرفت.

    برچسب ها