عصر خودرو

شیخان خبر داد:

تعیین تکلیف افزایش قیمت سیمان تا پایان آبان

عصر بازار- به گفته دبیر انجمن کارفرمایان صنعت سیمان قیمت سیمان تا پایان آبان با تصویب هیئت مدیره انجمن و تاییدیه مدیران عامل این صنعت تا سقف ۱۵ درصد افزایش خواهد داشت.

تعیین تکلیف افزایش قیمت سیمان تا پایان آبان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، عبدالرضا شیخان، دبیر انجمن کارفرمایان صنعت سیمان گفت: از بهمن ماه 94 طرحی به نام سهمیه بندی برای تنظیم بازار سیمان در نظر گرفته شده است. پیش از این در کارخانه های سیمان برای جذب مشتری و فروش محصولات، تخفیف در قیمت تا 30 درصد هم می رسید که باعث ایجاد فضای رقابت منفی در این صنعت شده بود. بنابراین طرح سهمیه بندی با برنامه ریزی تولید به اندازه مصرف کلید خورد و جلوگیری از اعمال تخفیف نیز آغاز شد.

    شیخان در ادامه گفت: این تخفیف‌ها در نهایت در شهریور امسال به اتمام رسید. در طرح جدید، قیمت مقصد مورد نظر قرار می گیرد که هزینه های حمل و نقل تا مقصد نیز به قیمت نهایی اضافه شود.

    به گفته دبیر انجمن سیمان، طرح افزایش قیمت سیمان برای سال جاری تا 15 درصد مورد پذیرش حسابرس قرار گرفته است. البته اعمال این افزایش نرخ، علاوه بر تایید حسابرس، به مصوبه هیئت مدیره انجمن و همچنین تاییده در مجمع مدیران عامل صنعت سیمان نیاز دارد.

    او افزود: تا پایان ماه جاری، جلسه هیئت مدیره انجمن و مجمع مدیران عامل برای تصمیم گیری در این خصوص برگزار می شود و سپس برای افزایش نرخ سیمان که سقف آن 15 درصد است تصمیم گیری می شود.

    برچسب ها