عصر خودرو

رویترز:

تبرئه کلینتون از سوی FBI دلار را بالا برد

عصر بازار- رویترز اعلام کرد:تصمیم اف بی آی به نفع کلینتون و منع تعقیب وی برای استفاده شخصی از یک سرور ایمیل، به تقویت جایگاه این کاندیدای ریاست جمهوری آمریکا منجر شد و دلار را بالا برد.

تبرئه کلینتون از سوی FBI دلار را بالا برد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از فارس، اداره تحقیقات فدرال آمریکا، اف بی آی، اواخر روز گذشته اعلام کرد بر اساس یافته های تازه، اتهامی علیه کلینتون وجود ندارد.

    بازار تمایل دارد که کلینتون برنده انتخابات ریاست جمهور آمریکا باشد و هر قدم که به نفع این کاندیدا باشد به تقویت بازار منجر می شود، چرا که مواضع دونالد ترامپ، رقیب وی، نسبت به سیاست خارجی،  مهاجرت و تجارت از نظر فعالان، برای اقتصاد جهانی مخاطره آمیز خواهد بود.

    پس از کاهش ارزش دلار به دلیل تشدید رقابت های انتخاباتی در آمریکا، اقدام اف بی آی به نفع کلینتون، ارزش این ارز را 1.2 درصد افزایش داد.

    ارزش دلار در برابر ین به 104.255 ین رسیده است.

    ارزش یورو نیز در برابر دلار 0.6 درصد کاهش یافت  و از بیشینه 1.1143 به 1.1077 دلار رسید.

    به گفته ماسافوتی یاماموتو، کارشناس ارشد موسسه میزوهو در توکیو، با توجه به کاهش احتمال پیروزی ترامپ، دلار در حال بازگشت به بازار جهانی است.

    از سوی دیگر بر اساس ارزیابی‌ها، ابهامات نسبت به ادامه روند پیروزی رقبا در انتخابات تا دقایق آخر ادامه خواهد یافت چرا که بسیاری از برگ های برنده دونالد ترامپ ربطی به اتهامات مرتبط با ایمیل ندارد.

    برچسب ها