عصر خودرو

کارشناس شرکت جنرال الکتریک:

وجود فضای سرمایه‌گذاری ۸۰۰ میلیون دلاری در صنعت برق ایران

عصر بازار- کارشناس فروش شرکت آمریکایی «جنرال الکتریک» حاضر در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق از وجود فضای سرمایه‌گذاری ۷۰۰ تا ۸۰۰ میلیون دلاری در صنعت برق ایران خبر داد.

وجود فضای سرمایه‌گذاری ۸۰۰ میلیون دلاری در صنعت برق ایران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایرنا، این کارشناس فروش شرکت جنرال الکتریک آمریکا با بیان این مطلب گفت: طبق برآوردهای این شرکت برای بازاریابی اولیه ایران، در زمینه توسعه برق، یک فضای سرمایه‌گذاری 700 تا 800 میلیون دلاری ایجاد شده که با توسعه شهری، انتقال برق نیز به ‌صورت یک صنعت ثانویه مورد توجه قرار خواهد گرفت.
    وی در ادامه به فعالیت این شرکت اشاره کرد و در بیان تاریخچه شکل گیری این شرکت افزود: پیش از این یک شرکت فرانسوی به‌نام «آلستوم» سال‌ها در زمینه‌های تولید و انتقال برق در ایران فعالیت داشت، اما در ماه نوامبر سال گذشته این شرکت توسط شرکت «جنرال الکتریک» خریداری و لوگوی آن از آلستوم به جنرال الکتریک تغییر کرد و با لغو تحریم‌ها مصمم شدیم تا دوباره به فعالیت‌های خود در ایران ادامه دهیم.
    این کارشناس فروش با اشاره به اینکه شرکت جنرال الکتریک در بخش انتقال برق فشار قوی بین رنج‌های 66 تا 400 کیلوولت در جهان فعالیت دارد و حضور نمایشگاهی خود را در بخش‌های GIS ،AIS ،‌SERVICES در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق ایران به ثبت رسانده است، افزود: این شرکت برای نخستین بار است که در نمایشگاه‌های ایران حضور پیدا می‌کند.
    وی ابراز داشت: به عنوان یک ایرانی ساکن در خارج از کشور، تلاش می‌کنم تا کشورم به سمت تکنولوژی جدید گام بردارد و در راه توسعه‌ اقتصادی و صنعتی از سایر کشورها پیشرفته جهان عقب نماند.
    کارشناس فروش شرکت جنرال الکتریک در ادامه با اشاره به مبحث صرفه‌جویی الکتریسیته در سطح جهانی و هوشمند سازی سامانه‌های مدرن با استفاده از نرم‌افزارهای قوی کامپیوتر که هماهنگی بین مصرف و تولید را ایجاد خواهند کرد، افزود: با باز شدن درب‌های بازار به سمت کشورهای جهان و تصمیم برای به‌روز شدن، این شرکت نیز آمادگی دارد تا نقش مثبت خود را در جهت همکاری ادا کند.
    وی ادامه داد: چنانچه در انتقالات مالی مشکلی وجود نداشته باشد و بانک‌ها به فعالیت خود در زمینه گشایش LC ادامه دهند، فاینانس پروژه‌های ایرانی توسط اسپانسرهای خارجی افزایش خواهد یافت.
    وی با اشاره به دوره تحریم‌های ایران گفت: جوانان و صنعتگران ایرانی با شروع تحریم‌ها مصمم شدند تا مشکلات خود را بدون کمک دیگران حل کنند و نتیجه این امر خودکفایی در بسیاری عرصه‌های صنعتی و اقتصادی بوده است.
    این کارشناس فروش همچنین با بیان اینکه، آنچه که امروزه در نمایشگاه به معرض دید عموم گذاشته شده است نشان از قدرت و درایت مهندسان، متخصصان و جوانان ایرانی است، تصریح کرد: به عنوان یک ایرانی مقیم خارج از کشور، آرزو دارم که کشورم با پیشرفته‌ترین تکنولوژی روز جهان، پله‌های موفقیت و ترقی را طی کند.

    برچسب ها