عصر خودرو

مدیر عامل شرکت ملی حفاری ایران:

بستر سرمایه گذاری برای حوزه نفت در کیش فراهم شده است

عصر بازار- مدیر عامل شرکت ملی حفاری ایران با بیان اینکه بسترهای لازم برای سرمایه گذاری در حوزه نفت در کیش فراهم شده است افزود: تلاش داریم آخرین فناوری های روز دنیا در این حوزه را از کیش به سایر نقاط نفت خیز کشور ارجاع دهیم.

بستر سرمایه گذاری برای حوزه نفت در کیش فراهم شده است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا، حیدر بهمنی در حاشیه بهره برداری غیر رسمی از پایگاه عملیاتی شرکت ملی حفاری ایران جزیره کیش در مورد اهمیت اجرای این طرح گفت: اجرای این طرح در مسیر اقتصاد مقاومتی انجام گرفته و مسیری ایجاد شده تا هر سرمایه گذاری که توانایی دارد در بخش های مختلف صنعت نفت سرمایه گذاری کند.

    وی در مورد تعداد چاههای حفاری شده توسط این شرکت اظهار کرد: بر اساس ماموریتی که این شرکت دارد تا به امروز بیش 500 حلقه چاه در دریا حفاری شده است و عملیات حفاری 13حلقه چاه در کیش نیز روبه پایان است.
    بهمنی با بیان اینکه این اقدام با رعایت تمام استاندارهای بین المللی و حفظ مسائل زیست محیطی انجام شده است اظهار کرد: این کار امنیت شغلی در کیش ایجادکرده است و سرمایه گذارانی که تمایل به سرمایه گذاری در این صنعت را دارند می توانند به کیش بیایند.
    وی در پاسخ به سئوالی در مورد مهمترین برنامه در دستور کار این شرکت برای آینده در کیش نیز یادآورشد: بستری برای سرمایه گذاری در حوزه نفت ایجاد شده است و شرکت هایی که تمایل برای مشارکت در این حوزه را دارند می توانند وارد کار شوند و تلاش ما این است که تا آخرین تکنولوژی های دنیا در این حوزه را از کیش به سایر نقاط نفت خیز ارجاع دهیم .
    آئین بهره برداری غیر رسمی پایگاه عملیاتی شرکت ملی حفاری ایران جزیره کیش امروز یکشنبه با حضور امام جمعه کیش ، معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد کیش ، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و جمعی از مدیران و کارکنان این شرکت در پایگاه عملیاتی در شهرک صنعتی کیش برگزار شد.
    قرار است این پایگاه به صورت رسمی در 29 اذر ماه سال جاری با حضور مسئولان کشوری افتتاح شود.

    برچسب ها