عصر خودرو

مدیرکل تدارکات و پشتیبانی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران خبر داد:

رشد ۱/۵ برابری درآمد حاصل از فروش کالاهای شرکت راه آهن در بورس کالا

عصر بازار: مدیرکل تدارکات و پشتیبانی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران با اشاره به درآمدزایی ۶.۹ میلیارد تومانی این شرکت از فروش کالاهای این شرکت در بورس کالا اعلام کرد: طی ۵ ماه ابتدایی سال جاری درآمدحاصل از فروش کالاهای راه آهن رشد ۱/۵ برابری را تجربه کرده است.

رشد ۱/۵ برابری درآمد حاصل از فروش کالاهای شرکت راه آهن در بورس کالا
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، علیرضا نصرآبادی مدیرکل تدارکات و پشتیبانی راه آهن با اشاره به بستر مناسب بورس کالای ایران برای افزایش درآمدزایی شرکت ها گفت: خوشبختانه با آغاز معاملات ضایعات  فلزی شرکت راه آهن در بورس کالای ایران در سال گذشته، گام های مهمی در این راستا برداشته شد و در همین راستا طی 5 ماهه گذشته، درآمد حاصل از فروش ضایعات شرکت راه آهن بالغ بر 6.9 میلیارد تومان شده و  رشد 1.5 برابری را تجربه کرده است.

    وی تصریح کرد: امید می رود با استمرار این اتفاق شاهد تحول جدی در حوزه بازار ضایعات فلزی کشور با گردش مالی قابل توجه آن باشیم .

    مدیرکل تدارکات و پشتیبانی شرکت راه آهن تصریح کرد: تحول جدی اتفاق افتاده در این حوزه یعنی استفاده از ظرفیت های بورس کالای ایران برای فروش کالاها بجای استفاده از سیستم مزایده ، نیاز به حمایت همه جانبه مسئولان دارد تا بتواند جلوی مشکلات و فشار کسانی که با شفافیت مشکل دارند ، بایستد.

    نصرآبادی با اعلام اینکه شرکت راه آهن از آمادگی لازم جهت عرضه های بزرگتر در بورس کالای ایران برخوردار است خاطرنشان کرد: امکان تسویه مقطعی و همچنین حضور مستقیم شرکت های فولادی که مصرف کنندگان نهایی ضایعات فلزی هستند می تواند به افزایش حجم منجر شود.

    وی در پایان افزود: بی شک اطلاع رسانی بیشتر برای توسعه این بازار ومعرفی مزایای آن قطعا منجر به جذب اکثر شرکت ها و سازمان های دولتی به عرضه ضایعات در بورس کالای ایران خواهد شد .

    برچسب ها