عصر خودرو

مدیر عامل تاسیسات دریایی مطرح کرد:

برنامه تاسیسات دریایی برای فاز ۱۴ و میدان فروزان

عصر بازار- رحمانی با بیان این که پروژه فاز ۱۴ را ظرف ۲.۵ سال به اتمام می‌رسانیم ، گفت: برنامه ما برای پروژه فروزان نیز این است که بتوانیم حداکثر اشتغالزایی را داشته باشیم.

برنامه تاسیسات دریایی برای فاز ۱۴ و میدان فروزان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایلنا، قاسم رحمانی مدیر عامل شرکت تاسیسات دریایی درباره پروژه‌های جدید این شرکت گفت: با توجه اینکه ما پروژه‌های آف شور را اجرا می‌کنیم و همچنین با توجه به نوسانات قیمت نفت و هزینه‌هایی که دولت دارد و مسائل مربوط به تامین فاینانس خارجی، هنوز پروژه جدیدی تعریف نکرده‌ایم.

    وی درباره پروژه‌های سال جاری این شرکت اظهار داشت:  در سال جدید پروژه هایی را که قبلا شروع کرده بودیم به اتمام می‌رسانیم که از جمله آنها حفاری فاز 14 است که 22 حلقه چاه را شروع کرده‌ایم و امیدواریم طبق برنامه ظرف مدت 2.5 سال به بهره برداری برسانیم.

    رحمانی تصریح کرد: پروژه فروزان هم شامل 3 بخش و دو سکو است و قبلا در دست یک شرکت خارجی کره‌ای بود آن را نیز وارد ایران کردیم، تا در کشور خودمان ایجاد شغل کرده باشیم و به این ترتیب ظرفیت اشتغال را در یارد خرمشهر بالا خواهیم برد.

    وی با بیان این که در آذرماه یک سکو و بهمن ماه نیز یک سکوی دیگر وارد مدار بهره برداری می‌شود، خاطرنشان کرد: ما تمام برنامه‌های خود را طبق آن چیزی که پیش بینی کرده بودیم عملیاتی می‌کنیم و هیچ گونه کمبود و مشکلی نداریم و امیدواریم که قول‌هایی را که داده بودیم، عمل کرده و نسبت به تامین گاز کشور اقدام موثری انجام دهیم.

    برچسب ها