عصر خودرو

سفر قریب الوقوع هیات تجاری و صنعتی ایتالیا به ایران

عصر بازار- اتاق بازرگانی شهر میلان در شمال ایتالیا از افزایش صادرات استان لُمباردیا به ایران و سفر قریب الوقوع یک هیات تجاری و صنعتی ایتالیایی به تهران خبر داد.

سفر قریب الوقوع هیات تجاری و صنعتی ایتالیا به ایران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا، در شش ماه نخست سال 2016 صادرات استان لمباردیا در شمال ایتالیا به ایران، از مرز 266 میلیون یورو گذشته و 27 درصد (بیش از 60 میلیون یورو) در قیاس با مدت مشابه پارسال افزایش داشته است.
    لمباردیا به مرکزیت شهر صنعتی میلان در جدول صادرات به ایران به عنوان اولین استان ایتالیایی، 40.2 درصد از کل صادرات این کشور را به جمهوری اسلامی به خود اختصاص داده است و بیش از نیمی از صادرات آن را به ایران ماشین آلات (53.4 درصد) تشکیل می دهد و بیشترین صادرات نیز از شهر میلان انجام می شود.

    **هیاتی از لمباردیا راهی ایران
    اتاق بازرگانی میلان افزود: هیاتی تجاری و صنعتی از 25 شرکت استان لمباردیا فعال در بخش های صنایع زراعی، سیستم های آبیاری، تاسیسات آب شیرین کنی، پتروشیمی، داروسازی، نفت و گاز، انرژی، طراحی، مبلمان، تجهیزات صنعتی، خودروسازی، آب و فاضلاب، بازیافت زباله، لوازم آرایشی و سازه های زیربنایی روز 12 نوامبر (22 آبان ماه) راهی ایران خواهند شد، تا با 200 شرکت ایرانی وارد تعامل شوند.
    این سفر در چارچوب برنامه 'همراهی با کارآفرینان در بازارهای راهبردی برای نظام اقتصادی استان لمباردیا' قرار می گیرد که ابتکار عمل مشترک استانداری لمباردیا و اتاق های بازرگانی این استان است و از سوی موسسه پروموس، محقق می شود.

    برچسب ها