عصر خودرو

حضور دبیر انجمن کارفرمایی پتروشیمی در شورای رقابت؛

تمکین از مصوبه قیمت‌گذاری پتروشیمی در بورس کالا

سرانجام بالا‌دستی‌ها مقابل شورای رقابت کوتاه آمدند

عصر بازار- نماینده مجتمع‌های پتروشیمی بالادستی در حالی در نشست امروز شورای رقابت حضور یافت که پیش تر با انتقاد از این شورا مصوبات آن را درباره قیمت‌گذاری محصولات پتروشیمی در بورس کالا غیرقانونی و غیرقابل اجرا دانسته بود.

تمکین از مصوبه قیمت‌گذاری پتروشیمی در بورس کالا
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فارس، در حالی که مصوبه قیمت‌گذاری محصولات پتروشیمی در بورس کالا پیش‌تر با مخالفت شرکتهای بالادستی‌ این صنعت مواجه شده بود، اما امروز دبیر کل انجمن کارفرمایی صنعت پتروشیمی با حضور در جلسه شورای رقابت به نوعی از این دستور العمل تمکین کرده است.

    در این رابطه اتحادیه سراسری صنایع پایین دستی پتروشیمی خبر داده که هم اکنون احمد مهدوی ابهر دبیر انجمن کارفرمایی صنعت در شورای رقابت حضور یافته است.

    حضور وی در جلسه امروز شورای رقابت در حالی کوتاه آمدن در برابر مصوبات این شورا در زمینه فرمول جدید قیمت‌گذاری محصولات پتروشیمی در بورس کالا تلقی می شود که وی پیش از این گفته بود:« مصوبه شورای رقابت را قبول نداریم» و از آن به دیوان عدالت اداری شکایت خواهیم کرد.

    بر اساس این گزارش  ، به تازگی نیز پس از هیاهوی بالادستی ها بر سر آزاد شدن نرخ خوراک مایع مجتمع‌های پتروشیمی ،بیژن زنگنه وزیر نفت این مصوبه را لغو و قیمت ها به حالت قبل خود برگشت.

    برچسب ها