عصر خودرو

چشمک لوفت‌هانزا به ایرلاین‌های ایرانی

عصر بازار- نایب رییس اجرایی لوفت‌هانزا معتقد است در صورت فراهم شدن برخی از پیش شرط های لازم امکان ارتباط و همکاری مستقیم میان این شرکت آلمانی با ایرلاین های ایرانی وجود خواهد داشت.

چشمک لوفت‌هانزا به ایرلاین‌های ایرانی
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایسنا، ینس بیشوف درباره تغییرات به وجود آمده در جایگاه صنعت هوایی ایران و احتمال قدرت گرفتن دوباره ایرلاین ها ایرانی، اظهار کرد: ما به طور جدی نسبت به این تغییرات خوش بین هستیم و در این مسیر قطعا از افزایش همکاری ها استقبال خواهیم کرد.

    به گفته وی این شرکت آلمانی در حال حاضر نیز رابطه بسیار خوبی با ایران ایر در چند حوزه هوایی دارد و این موضوع برای لوفت هانزا اهمیت بسیار زیادی خواهد داشت.

    نایب رییس اجرایی لوفت‌هانزا با بیان اینکه امکان توافق های جدی این شرکت با ایرلاین های ایرانی برای تبدیل شدن به یک متحد منطقه ای وجود دارد، تصریح کرد: لوفت هانزا در حال حاضر با چند ایرلاین از آمریکا شمالی و کانادا گرفته تا سنگاپور و ژاپن در قالب یک گروه و تیم مشارکتی فعالیت می کند و از اضافه شدن ایرلاین های ایرانی به این چارچوب استقبال خواهند کرد.

    بیشوف اضافه کرد: البته افزایش همکاری ها منوط به برنامه ها و مقاصد پروازی است که ایرلاین های ایرانی تعریف خواهند کرد. در صورتی که ایران ایر به عنوان شرکتی که در حال حاضر نیز با لوفت هانزا در ارتباط است، مسیرهای پروازی خود را نهایی کند، امکان افزایش ارتباط ها وجود خواهد داشت.

    به گفته وی این شرکت به بازار ایران به عنوان یکی از بزرگترین و مهم ترین بازارهای منطقه نگاه می کند و برای افزایش حضور خود در این بازار برنامه ریزی خواهد کرد.

    شرکت لوفت هانزا که در حال حاضر بزرگترین ایرلاین اروپایی به حساب می آید چند روز قبل در قالب مراسمی شصتمین سال حضور خود در آسمان ایران را جشن گرفت.

    این شرکت آلمانی که در طول سال های تحریم نیز پروازهای خود به ایران را قطع نکرد، پس از لغو تحریم ها تعداد پروازهای خود را به 27 پرواز هفتگی رساند.

    حدود دو ماه قبل اصفهان نیز به عنوان دومین مقصد هوایی لوفت هانزا در ایران کار خود را آغاز کرد.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو