عصر خودرو

سرمایه گذار بخش خصوصی:

گشایش اعتبارات اسنادی دریچه اطمینان بین بخش خصوصی و جهان خارج است

عصر بازار- نادر کشتکار سرمایه گذار بخش خصوصی، گشایش اعتبارات اسنادی را یکی از دریچه های اطمینان بخش حوزه خصوصی و جهان خارج دانست و گفت: انجام این اقدام رسمی در بانک های کیش به سود مجامع و فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران خواهد بود.

گشایش اعتبارات اسنادی دریچه اطمینان بین بخش خصوصی و جهان خارج است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا، این سرمایه گذار در حاشیه برگزاری سومین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی و هشتمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور در مورد وضعیت سرمایه گذاری این بخش پس از برجام اظهار کرد : با توجه به اینکه مناطق آزاد پایلوت اقتصادی کشور هستند بخش خصوصی در این مناطق همواره پیشرو و پیشقراول در این زمینه بوده است .

    وی با ابراز خرسندی از پیشرفت های سیاسی حاصل شده از مذاکرات در کشور گفت : این پیشرفت سبب گشایش ارتباطات اقتصادی بین کشورها با جمهوری اسلامی شده است .
    کشتکار تاکید کرد: البته این توسعه و تعامل به یکباره اتفاق نخواهد افتاد و به تدریج شاهد گسترش ارتباطات کشورها پس از برجام هستیم .
    وی اظهار کرد :حضور گروه های تجاری و اقتصادی ازکشورهای مختلف در ایران و سمت و سوی گرایش های اقتصادی نوید می دهد که بتوانیم بهتر و با صلابت تر به منطقه ازاد کیش نگاه کنیم .
    این فعال بخش خصوصی به مزایای خوب کیش برای سرمایه گذاری اشاره کرد و گفت : جزیره کیش به دلیل ظرفیت های خوبی که دارد بهترین منطقه ازاد کشور برای سرمایه گذاری است .
    کشتکار گشایش اعتبارات اسنادی یکی از دریچه های اطمینان زای بخش خصوصی و جهان خارج دانست و به ایرنا گفت : انجام این اقدام رسمی در بانک های کیش به سود مجامع و فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران خواهد بود .
    اعتبار اسنادی یک وسیله پرداخت در مبادلات بین المللی و یکی از خدماتی است که به موجب آن (بانک گشایش کننده) بنا به درخواست مشتری و یا از طرف خود موظف می شود به منظور خرید یا سفارش کالا یا خدمات در مقابل اسناد مقرر و مطابق با شرائط اعتبار، پرداختی را به شخص ثالث یا به حواله کرد او انجام دهد یا به بانک دیگر اجازه پرداخت یا معامله دهد.
    مدیرعامل پروژه تجاری و تفریحی میکامال اظهار کرد : با این اقدام ضمن رونق فضای کسب و کار ، اعتماد عمومی برای ایجاد فضایی بهتر میان مردم جزیره ، فعالان بخش خصوصی و سرمایه گذاران افزایش خواهد یافت.
    وی تاکید کرد : برای رشد و توسعه کیش صنعت گردشگری به عنوان مهمترین عامل رشد اقتصادی باید روز به روز توسعه یابد و با طرح های پیش رو که توسط سرمایه گذاران دلسوز در جزیره انجام می شود بتوانیم با ایجاد فضای بهتر اقامت طولانی تری برای گردشگران ایجاد کنیم .
    کشتکار اضافه کرد : تلاش ما این است در طرح های تجاری خود جذابیت لازم برای گردشگری همراه با توسعه اقتصادی فراهم کنیم.
    فعال بخش خصوصی در مورد افق روشن برای سرمایه گذاری جدید در کیش اظهار کرد : خوشبختانه فضای نا امیدی در جزیره حاکم نیست و از تمامی کیشوندان می خواهم فضای بی رونقی و نا امیدی را در سطح شهر پراکنده نکنند که آسیب آن ناخواسته متوجه صنعت گردشگری و کاهش گردشگر خواهد شد .
    کشتکار تصریح کرد : اقتصاد موانع و مشکلات و فراز و فرودهای مختلفی دارد ، یک سرمایه گذار و تاجر خوب باید با دور اندیشی و تدبیر بتواند موانع و سختی های یک مسیر را پشت سر بگذارد .
    وی با بیان اینکه کشور و همچنین جزیره کیش به تبع آن در بخش های اقتصادی روند روبه رشدی را طی می کند افزود : باید از فضای نا امیدی دوری کرد و با همدلی و همراهی به این رشد کمک کرد که آینده روشنی در انتظار مردم و سرمایه گذاران خواهد بود.
    کشتکار در مورد زیر ساخت های موجود درکیش و توسعه آن گفت : وظیفه سازمان منطقه آزاد کیش به عنوان نماینده دولت حمایت و نظارت بر کار سرمایه گذار است و نباید انتظارداشت این مجموعه به عنوان متولی دولت اقدام به حرکت های غیر زیر ساختی کند .
    تنها نماینده بخش خصوصی و سرمایه گذار در جزیره هندورابی افزود: در سالهای اخیر عملیات زیر ساختی خوب انجام شده و متناسب با پیشرفت جزیره این اقدامات ادامه دارد .
    وی تاکید کرد : درطی این سالها بخش خصوصی با تلاش خود سبب توسعه جزیره شده است و امیدواریم موتور بخش خصوصی با امید و پشتکار همچنان پرقدرت حرکت کند.
    سومین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی (کیش اینوکس 2016) و هشتمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور که از 10 آبان افتتاح شد تا جمعه 13 آبان ماه با برگزاری نشست ها و پنل های تخصصی ادامه دارد .

    برچسب ها