عصر خودرو

صادرات ۵۵ هزار تن سنگ آهن از طریق بورس کالای ایران

عصر بازار- تالار صادراتی بورس کالای ایران روز چهارشنبه ۱۲ آبان ماه شاهد معامله ۵۵ هزار تن سنگ آهن دانه بندی مجتمع سنگان به قیمت ۵۱ دلار و ۸۶ سنت به صورت نقدی بود.

صادرات ۵۵ هزار تن سنگ آهن از طریق بورس کالای ایران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، در این روز 120 تن عایق رطوبتی، 5 هزار تن گوگرد گرانوله، 20 هزار و 600 تن قیر نیز در تالار صادراتی بورس کالای ایران داد و ستد شد.

    این گزارش حاکی است، 26 هزار و 4 تن مواد شیمیایی، 5 هزار تن لوب کات، یک هزار و 852 تن قیر و 3 هزار و 35 تن مواد پلیمری در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی معامله شد.
    علاوه بر این، 4 هزار و 800 تن شمش بلوم 150* 150  شرکت فولاد خوزستان و 60 تن شمش روی شرکت سازند روی زنجان در تالار محصولات صنعتی و معدنی معامله شد.
    تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران نیز در این روز معامله 5 هزار و 500 تن گندم خوراکی و دوروم و 9 هزار و  635 تن جو دامی را تجربه کرد. علاوه بر این 218تن جو دامی  نیز در قالب طرح قیمت تضمینی در تالار محصولات کشاورزی داد و ستد شد.
    بر اساس این گزارش 634 تن ذرت دانه ای موجودی 5 انبار استان های کرمانشاه و کردستان نیز به ارزش 5 هزار و 393 میلیارد ریال در قالب گواهی سپرده کالایی در تالار محصولات کشاورزی مورد معامله قرار گرفت.

    برچسب ها