عصر خودرو

کیش اینوکس ۲۰۱۶ (۵۲)

با حضور روسای سازمان بورس و منطقه آزاد کیش صورت گرفت؛ رونمایی از کتاب «بازارهای مالی و معامله» در غرفه فرابورس ایران

عصر بازار- در روز نخست برپایی نمایشگاه کیش اینوکس، غرفه فرابورس ایران که در غرفه متشکل ارکان بازار سرمایه فعال است، شاهد رونمایی از کتاب «بازارهای مالی و معامله» با حضور دکتر شاپور محمدی و علی‌اصغر مونسان روسای سازمان بورس و اوراق بهادار و منطقه آزاد کیش بود.

با حضور روسای سازمان بورس و منطقه آزاد کیش صورت گرفت؛ رونمایی از کتاب «بازارهای مالی و معامله» در غرفه فرابورس ایران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فرابورس ایران، رئیس سازمان و هیات همراه وی در کنار رئیس منطقه آزاد کیش با حضور درغرفه فرابورس ایران اقدام به رونمایی از این کتاب که به همت این رکن بازار سرمایه ترجمه و منتشر شده است، کرد.

    کتاب بازارهای مالی و معامله به قلم آناتولی بی‌.اشمیت به رشته تحریر درآمده و اطلاعات کاملی در خصوص انواع رویه‌های معاملاتی موجود در بازارهای مالی ارائه می‌کند.

    با افزایش روزافزون اقبال سرمایه‌گذاران به بازار سرمایه کشور و رشد قابل ملاحظه‌ کدهای سهامداری، فرابورس ایران در راستای نقش فرهنگ‌ساز خود در این بازار، چندی پیش حمایت از ترجمه و انتشار این کتاب را بر عهده گرفت.

    مخاطبان این کتاب که شامل شرکت‌های کارگزاری، مدیران صندوق‌ها، شرکت‌های تامین سرمایه، معامله‌گران، سرمایه‌گذاران خُرد، تحلیلگران تکنیکال و در واقع به نوعی تمامی فعالان بازار هستند، از رهگذر کتاب بازارهای مالی و معاملات خواهند توانست به درک عمیق‌تری از مبانی ساختاری بازارهای مالی و رویه‌های متنوع معاملاتی آن دست یابند.

    آنطور که این کتاب نوید می‌دهد مطالعه آن گامی موثر در جهت تعمیق درک فعالان بازار از انواع رویه‌های معاملاتی بازارهای مالی خواهد بود.

    برچسب ها