عصر خودرو

کیش اینوکس ۲۰۱۶ (۳۹)

رئیس گروه مالی گردشگری: رشد اقتصادی مستلزم جذب سرمایه گذاران خارجی است

عصر بازار- رئیس گروه مالی گردشگری ، با بیان اینکه قطار اقتصادی کشور به سمت پیشرفت در حال حرکت است،گفت: برای دستیابی به رشد ۸ درصدی اقتصادی که از هدف گذاری های دولت است نیازمند سرمایه گذاری خارجی هستیم و برگزاری رویدادهایی مانند کیش اینوکس می تواند در جلب و جذب سرمایه گذاران خارجی وتاثیر بسزایی داشته باشد.

رئیس گروه مالی گردشگری: رشد اقتصادی مستلزم جذب سرمایه گذاران خارجی است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از عصراعتبار، مهدی جهانگیری  نایب رییس اتاق بازرگانی تهران با بیان اینکه ایران یک اقتصاد نوظهور است، گفت:ایران یک اقتصاد نوظهوری است که به طور یقین این اقتصاد خود را در سرمایه گذاری های خارجی و داخلی نشان خواهد داد.

    وی در باره برگزاری رویداد کیش اینوکس و تاثیر آن دراقتصاد ایران، افزود: رویدا کیش اینوکس 2016 یک هم اندیشی ، همگرایی و هم فکری برای توسعه سرمایه گذاری  داخلی و  خارجی است و طبیعی است این همایش ها در این راستا می تواند تاثیر بسزایی در رونق و شکوفایی اقتصاد کشور داشته باشد.
    جهانگیری اظهارداشت :سرمایه گذاری در هر حوزه و فعالیتی از ارکان و چارچوب خاصی پیروی می کند و زمانی که بخش خصوصی داخلی و خارجی اقدام به سرمایه گذاری می کنند به طور طبیعی مسیر اقتصادی و اصولی خود را طی خواهد کرد و به طور یقین برگزاری اینگونه رویداد ها می تواند زمینه مذاکرات و نشست ها یی را که به قراردادها و تفاهم نامه هایی منجر می شود را فراهم کند.
    عضو اتاق بازرگانی ایران تصریح کرد:رسالت بانک گردشگری به عنوان یک بانک تجاری حمایت از پروژه های گردشگری است و در این زمینه پروژه های بسیاری را با سرمایه گذاری داخلی و خارجی در دست اقدام داریم.
    رییس گروه مالی گردشگری تاکید کرد: به جرات می توان گفت که صنعت گردشگری ایران در صورت ایجاد زمینه و بستر مناسب توانایی این رادارد که جای درآمد های نفتی در اقتصاد ایران را بگیرد اما این مهم نیارمند ایجاد سرمایه گذاری مناسب و فراهم آوردن شرایط برای سرمایه گذار است .
    جهانگیری با اشاره به  دوران  پسا برجام ، گفت:به طور یقین همیشه خراب کردن خیلی راحت تر از ساختن است اتفاقی  که در دوران تحریم علیه ایران صورت گرفته، باید در دوره پسا تحریم مرحله به مرحله تمامی بخش های اقتصادی کشور بازسازی شود تا بتوانیم به نقطه قابل قبول که مدنظر همه مسئولان و سیاست گذاران کشور است، رسید.
    وی با بیان اینکه قطار اقتصادی کشور به سمت پیشرفت در حال حرکت است، ادامه داد:رسیدن به رونق و شکوفایی دوباره اقتصادی  مستلزم رسیدن به جای گاه واقعی در فضای بین الملی، اصلاح ساختار مالی بانک های داخلی ، اصلاح فراینده های سرمایه گذاری و قانون سرمایه گذاری خارجی است که امیدواریم این اتفاق ها در آینده نزدیک رخ دهد.
    رییس کمیسیون اقتصاد مقاومتی اتاق تهران  درباره هدف گذاری دولت  برای دستیابی به رشد 8 درصدی گفت:به طور طبیعی برای دستیابی به چنین رشدی، نیازمند جذب سرمایه خارجی هستیم. خوشبختانه سرمایه گذاران خارجی هم علاقه نسبی دارند که  در حوزه های  مزیت دار ما ورود پیدا کنند. بر اساس آمارهایی که از سوی متولیان آمار کشور تا کنون منتشر شده، ما شاهد رشد خوبی در بخش های مختلف اقتصادی کشور بودیم.

    برچسب ها