عصر خودرو

بیش از یک هزار و ۹۹۸ میلیارد ریال معامله در فرابورس رقم خورد

عصر بازار: در جریان معاملات امروز فرابورس ایران، ۹۳ میلیون ورقه بهادار به ارزش به یک هزار و ۹۹۸ میلیارد ریال مورد معامله قرار گرفت.

بیش از یک هزار و ۹۹۸ میلیارد ریال معامله در فرابورس رقم خورد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فرابورس، در پایان معاملات 17 شهریورماه 1394، 93 میلیون و 680 هزار ورقه بهادار خرید و فروش شد و ارزش آن به یک هزار و 998 میلیارد و 720 میلیون ریال رسید.

    در روز جاری، معامله 2 میلیون و 930 هزار سهم بانک حکمت ایرانیان بیشترین حجم معاملات روز جاری را به نام خود ثبت کرد این در حالیست که بیشترین ارزش معاملات به میزان 7 میلیارد و 360 میلیون ریال مربوط به سهام شرکت سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی بود.

    این گزارش حاکیست، سهام مواد ویژه لیا در دومین روز عرضه بیشترین افزایش قیمت را در بازار فرابورس تجربه کرد و در سوی دیگر بازار، سهام شرکت‌های صنعتی مینو، نیرو سرمایه و گسترش سرمایه‌گذاری ایرانیان با بیشترین افت قیمت روبرو شدند

    آیفکس در جریان معاملات امروز بیش از 2 واحد بالا رفت و در رقم 725.99 ایستاد ضمن آنکه اوراق تسهیلات مسکن در محدوده 699 تا 714 هزار ریال معامله شد.

    علاوه بر این در بازار ابزاهای نوین مالی، بیشترین حجم معاملات ETF به صندوق سرمایه‌گذاری گنجینه آینده روشن با خرید و فروش 560 هزار سهم اختصاص یافت و بیشترین حجم معاملات در بازار اوراق با درآمد ثابت هم مربوط به معامله 200 هزار ورقه اجاره قائد بصیر بود.

    برچسب ها