عصر خودرو

۳۰ شهریور انجام می‌شود

عرضه بلوکی سهام یک نیروگاه در فرابورس ایران

عصر بازار: بانک تجارت، بلوک یک شرکت نیروگاهی را ۳۰ شهریور‌ماه در بازار سوم فرابورس ایران عرضه می‌کند.

عرضه بلوکی سهام یک نیروگاه در فرابورس ایران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فرابورس ایران، بانک تجارت در نظر دارد، 99.5 درصد از سهام کنترلی شرکت مولد نیروگاهی تجارت فارس را به طور یکجا و نقد یا نقد و اقساط از طریق عرضه در بازار سوم فرابورس ایران به فروش برساند.
    قیمت پایه هر سهم تجارت فارس، یک هزار و 816 ریال و قیمت پایه کل آن 15 هزار و 307 میلیارد ریال اعلام شده و عرضه بلوکی سهام این شرکت روز دوشنبه 30 شهریورماه 1394 انجام می‌شود.
    طبق این گزارش، آخرین سرمایه ثبت شده شرکت مولد نیروگاهی تجارت فارس که در زمینه تولید و فروش برق از طریق ایجاد و راه‌اندازی نیروگاه فعالیت دارد، معادل 8 هزار و 471 میلیارد ریال است و کارگزاری بانک تجارت عرضه کننده 8 میلیارد و 429 میلیون و 81 هزار و 429 سهم این شرکت خواهد بود.
    همچنین، سپرده حضور در این رقابت، 459 میلیارد ریال و مهلت پرداخت حصه نقدی به میزان 500 میلیارد ریال حداکثر طی 4 روز کاری پس از انجام معامله در نظر گرفته شده ضمن آنکه 41 درصد ثمن معامله حداکثر 3 ماه بعد از انجام معامله در قبال ارائه ضمانتنامه بانکی و 59 درصد مابقی به علاوه سود بخش فروش اقساطی بر اساس نرخ 15 درصد به صورت 12 ساله پرداخت خواهد شد.

    برچسب ها