عصر خودرو

آمادگی اتریشی برای سرمایه‌گذاری در نفت

عصر بازار: وزیر نفت اخیرا با مدیرعامل شرکت او.ام.وی اتریش دیدار و در خصوص چگونگی توسعه همکاری های این شرکت در ایران مذاکره کرد.

آمادگی اتریشی برای سرمایه‌گذاری در نفت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا، بیژن زنگنه روز جاری بلافاصله بعد از دیدار با خوزه مانوئل سوریا لوپز وزیر صنعت، انرژی و گردشگری اسپانیا با راینر سیله مدیرعامل شرکت او.ام.وی اتریش دیدار و گفت‌وگو کرد.

    براساس این گزارش، مدیرعامل شرکت او.ام.وی اتریش اخیرا و پیش از سفر به ایران در گفتگویی با رویترز با بیان اینکه حضور در پروژه های نفت و گاز ایران، فرصتی بزرگ برای این شرکت است، افزود: توافق جامع هسته ای ایران و کشورهای گروه ١+٥ گزینه های جذابی را برای سرمایه گذاری در پروژه های نفت و گاز این کشور پیش روی شرکتهای جهان قرار می دهد.

    سیله با بیان اینکه شرکت او.ام.وی می تواند با فناوریهای خود به توسعه میدانهای نفت و گاز ایران کمک کند، افزود: ایران برای جذب سرمایه های خارجی و شرکتهای بین المللی نفت و گاز در پروژه های نفتی خود، با توجه به افت قیمتهای جهانی نفت خام که شرکتها را به کاهش سرمایه گذاری های خود سوق داده است، باید مشوقهای جذاب تر و بهتری در قراردادهای نفتی خود پیشنهاد دهد.

    مدیر عامل او.ام.وی افزود: ایران یک فرصت بزرگ برای این شرکت به شمار می رود و چنانچه در ایران حضور یابد، این حضور رقابتی خواهد بود میان این فرصت بزرگ با دیگر فرصتهای موجود و این در حالی است که ما به دنبال محدود کردن سرمایه گذاری های خود به دلیل افت قیمت های جهانی نفت خام هستیم.

    برچسب ها