عصر خودرو

در آخرین ساعات معاملاتی امروز:

بازار هند در فراز و نشیب قیمت ها

عصر بازار: شاخص های بازار هند پس از پشت سر گذاشتن بدترین هفته معاملاتی نسبت به سال ۲۰۱۱ میلادی، آخرین ساعات معاملاتی را در فراز و نشیب به سر بردند.

بازار هند در فراز و نشیب قیمت ها
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، قیمت سهام شرکت های خودروسازی و شرکت های انرژی بیشترین میزان افت را متحمل شدند و شاخص این بازارها را با افت شدیدی همراه کردند.

    بر اساس این گزارش، شرکت تاتاموتور، مالک برند لندرور جگوار با کاهش قیمت سهام همراه شد در حالی که شرکت خودروسازی سوزوکی هند، که نیمی از فروش خود را در کشور هند دارد، با رشد 1.3 درصدی قیمت سهام معاملات را ادامه داد.

    در این بین، قیمت سهام شرکت گیل ایندیا، تولیدکننده گاز طبیعی و شرکت معدنی هند، بزرگترین تولیدکننده سوخت در هند، کم بازده ترین سهام شاخص اس اند پی در بورس بمبئی بودند.

    این در حالی است که، شاخص سنسکس با تغییرات کمی به قله 25 هزار واحد رسید و بازارهای آسیایی هم معاملات امروز را با نوسان همراه کردند در حالی که چین، پس از دو روز تعطیلات رسمی دوباره امروز شاهد بازگشایی بازار بود.

    بر این اساس، قیمت سهام شرکت تاتاموتور با افت 1.2 درصدی رو به رو شد و قیمت سهام شرکت مارونی رشد 1.3 درصدی را از آن خود کرد.

    شرکت گیل افت 2.8 درصدی را به ثبت رساند و شرکت معدنی هند با افت 2.7 درصدی قیمت سهام معاملات را ادامه داد.

    شاخص سنسکس نیز کاهش 8.5 درصدی را از ابتدای سال جاری تا به حال تجربه کرد .

    برچسب ها