عصر خودرو

توسط ناظر بازار فرابورس:

پیام های مربوط به عرضه اولیه لیا منتشر شد

عصر بازار: امروز تعداد ۱۲ هزار و ۱۲۳ سهم شرکت مواد ویژه لیا(سهامی عام) برای اولین بار پس از پذیرش در بازار دوم فرابورس ایران در نماد شلیا۱ و نمونیک LIAZ۱ عرضه می شود.

پیام های مربوط به عرضه اولیه لیا منتشر شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، طبق پیام ناظر بازار فرابورس خرید این سهم در عرضه اولیه، صرفاً توسط کارگزاران دارای مجوز فعالیت در فرابورس صورت می گیرد.

    بر اساس این گزارش و بنا بر پیام ناظر مربوطه، کلیه درخواست های خرید أخذ شده توسط کارگزاران جهت عرضه اولیه، باید به قیمت محدود باشد.

    از تعداد سهام قابل عرضه در روز عرضه اولیه، 6 هزار و 123 سهم جهت عرضه به ایستگاه های کاری معمولی کارگزاران در فرآیند کشف قیمت در نظر گرفته شده است.

    کارگزاران باید در جریان کشف قیمت سهام شرکت مذکور، دسترسی مشتریان برخط را مسدود نمایند. و پس از فرآیند کشف قیمت توسط ایستگاه های کاری کارگزاران و اعلام ناظر بازار طی پیام ناظر، باید دسترسی معامله گران بر خط فعال شود.

    بر این اساس، سهمیه در نظر گرفته شده برای هر معامله گر بر خط‌ متعاقباً اعلام می گردد.

    سهمیه در نظر گرفته شده برای هر یک از کارگزاران به همراه تمامی شعب حداکثر 65 هزار سهم خواهد بود و خرید بیش از سهمیه مجاز منجر به ابطال کل خرید کارگزاری خواهد شد.

    ناظر بازار در این خصوص متذکر شد، صندوق های سرمایه گذاری (اعم از مشترک و قابل معامله)، هیچ گونه سهمیه ای جهت خرید سهام ندارند و آن دسته از صندوق های مذکور که دارای ایستگاه معاملاتی مجزا هستند، نباید از ایستگاه معاملاتی خود جهت ثبت سفارش خرید در نماد معاملاتی مذکور استفاده کنند.

    همچنین، کارگزاران می توانند صرفاً امروز مورخ 16 شهریور ماه 94 از کد خریدگروهی ددد در عرضه اولیه سهام شرکت مواد ویژه لیا در نماد معاملاتی شلیا1 استفاده کنند.

    برچسب ها