عصر خودرو

در کدال منتشر شد؛

عملکرد سه ماهه ذوب آهن اصفهان

عصر بازار: شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان در دوره سه ماهه نخست امسال با تحقق ۳۰ درصدی پیش بنی هایش مبلغ اختصاص (۲۲۲) ریال زیان به ازای هر سهم خود اختصاص داد.

عملکرد سه ماهه ذوب آهن اصفهان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان پیش بینی درآمد هر سهم برای سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه 94 را با سرمایه 7 هزار و 868 میلیارد و 406 میلیون ریال مبلغ (742) ریال زیان در نظر گرفت و طی دوره سه ماهه نخست امسال با اختصاص (222) ریال زیان به ازای هر سهم معادل 30 درصد از پیش بینی هایش را پوشش داد.

    لازم به ذکر است این شرکت اعلام کره است،ازدلایل عمده پیش بینی کاهش مبلغ ریالی فروش نسبت به نخستین پیش بینی مطابق جدول ذیل کاهش مقادیر فروش از سه میلیون تن به دو میلیون و 800 هزار  تن و کاهش نرخ فروش از مبلغ 16975 به 14322 ریال به ازای هر کیلو می باشد که خود متاثر از رکود حاکم بر بازار آهن آلات بدلیل کاهش فوق العاده ساخت و ساز و اختصاص اعظم بودجه عمرانی دولت به طرحهای نیمه تمام که تقاضا و نرخ آهن آلات را به شدت کاهش داده است و در آخر منجر به عدم کسب درآمد 12092 میلیارد ریالی در بخش آهن آلات شده است.

    گفتنی است این شرکت موفق شد در دوره سه ماهه یاد شده معادل 20 درصد از پیش بینی فروش، 21 درصد پیش بینی بهای تمام شده کالای فروش رفته، 59 درصد از پیش بینی سود عملیاتی و 30 درصد از پیش بینی سود خالص را محقق کند.

    برچسب ها