عصر خودرو

تعدیل منفی سنگین آ.س.پ در صورت مالی سالانه

عصر بازار- شرکت آ.س.پ صورت مالی ۱۲ ماهه منتهی به شهریور ۹۵ را منتشر کرد که براساس آن سود شرکت از آخرین پیش بینی ۸۴ درصد کمتر است.

تعدیل منفی سنگین آ.س.پ در صورت مالی سالانه
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، آ.س.پ به ازای هر سهم در پایان سال مالی مبلغ 24 ریال سود ساخته که 83 درصد از سال قبل کمتر است، عمده ترین دلیل این مساله کاهش درآمدهای عملیاتی از 324 به 84 میلیارد ریال می باشد.
    از طرفی سود شرکت نسبت به آخرین پیش بینی 84 درصد تعدیل منفی دارد، بنابر اظهارات شرکت کاهش 74 درصدی در فروش و 78 درصدی در بهای تمام شده به دلیل عدم فروش موجودی املاک و عدم پیش فروش املاک در جریان ساخت و نیز عدم تامین نقدینگی از سوی کارفرما در خصوص پروژه های پیمان مدیریت می باشد .
    به این ترتیب، افزایش 172 درصدی درآمدهای عملیاتی بابت اجاره واحدهای تجاری کوهسنگی مشهد و تجاری مجتمع یاس تهران می باشد .کاهش 81 درصدی درآمد غیر عملیاتی ناشی از کاهش سود سپرده های بانکی به دلیل کمبود نقدینگی می باشد .کاهش 66 درصدی مالیات و 83 درصدی سود خالص به دلیل کاهش درآمد در بخشهای عملیاتی شرکت می باشد .کاهش 83 درصدی اندوخته قانونی به دلیل کاهش 83 درصدی سود خالص در این دوره می باشد .

    برچسب ها