عصر خودرو

معامله ۵۴ هزار تن تختال و ورق های شرکت فولاد مبارکه اصفهان

عصر بازار- تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران روز دوشنبه ۱۰ آبان ماه شاهد معامله ۵۴ هزار و ۶۶۰ تن تختال و انواع ورق شرکت فولاد مبارکه اصفهان بود.

معامله ۵۴ هزار تن تختال و ورق های شرکت فولاد مبارکه اصفهان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، در این روز 49 هزار و 660 تن انواع ورق و 5 هزار تن تختالSM شرکت فولاد مبارکه اصفهان در تالار محصولات صنعتی و معدنی به فروش رسید. علاوه بر این  معامله 70 هزار و 260 تن انواع ورق فولادی این شرکت در سیستم معاملات مچینگ به ثبت رسید.

    همچنین یک هزار تن مس کاتد شرکت ملی صنایع مس ایران نیز در تالار محصولات صنعتی و معدنی مورد معامله قرار گرفت.
    تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران معامله یک هزار و 552 تن جو دامی را در قالب طرح قیمت تضمینی تجربه کرد. علاوه بر این، 100 تن ذرت دامی، 2 هزار و 330 تن جو دامی، 100 تن شکر سفید، 200 تن کنجاله سویا و یک هزار تن گندم خوراکی نیز در این تالار داد و ستد شد. همچنین 2 هزار و 987 تن ذرت دانه ای 8 انبار استان کرمانشاه به ارزش بیش از 25 میلیارد  ریال و 7 تن جو انبار استان قزوین به ارزش بیش از 58 میلیون ریال در قالب گواهی سپرده کالایی معامله شد.
    تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی نیز در این روز شاهد معامله 15 هزار و 845 تن مواد پلیمری، 7 هزار و 278 تن انواع قیر و 120 تن گوگرد بود.
    این گزارش حاکی است تالار صادراتی بورس کالای ایران در این روز معامله 200 تن قیر و 200 تن عایق رطوبتی را تجربه کرد.

    برچسب ها