عصر خودرو

طی دو سال آینده ؛

سهم ایران در حمل و نقل خزر به ۵۰ درصد افزایش می‌یابد

عصر بازار- مدیرعامل کشتیرانی دریای خزر با اشاره به برنامه ایران برای افزایش تردد کشتی ها در دریای خزر، گفت: به زودی در بخش حمل مواد و محمولات نفتی در دریای خزر فعالیت خود را آغاز می‌کنیم.

سهم ایران در حمل و نقل خزر به ۵۰ درصد افزایش می‌یابد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، علی اکبر غنجی با اشاره به سهم 35 درصدی فعلی این شرکت در حمل و نقل دریای خزر، اظهار داشت: می‌خواهیم در یک برنامه دوساله این رقم را تا 50 درصد افزایش دهیم به همین منظور به دنبال تنوع بخشی به زمینه فعالیت خود هستیم و بزودی در بخش حمل مواد و محمولات نفتی ورود خواهیم کرد.

    وی ضمن مهم دانستن طرح نوسازی ناوگان شرکت کشتیرانی، اظهار داشت: امیدواریم که در نتیجه اجرای این برنامه‌ها تردد کشتی‌ها را با پرچم جمهوری اسلامی ایران در منطقه دریای خزر افزایش دهیم تا قدرت حاکمیتی کشور را بیش از پیش به نمایش بگذاریم.

    مدیرعامل کشتیرانی دریای خزر با اشاره به برنامه‌های راهبردی شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، تاکید کرد: کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به عنوان مالک کشتیرانی دریای خزر، برنامه راهبردی پنج ساله‌ای را تدوین کرده که بر اساس آن ناوگان شرکت کشتیرانی دریای خزر همچنان قدرتمندترین ناوگان در دریای خزر باقی بماند. همانطور که در حال حاضر بزرگترین خط کشتیرانی دریای خزر در اختیار ایران است.

    وی با اشاره به همکاری‌های منطقه به ویژه با روسیه، گفت: در مسیر توسعه فعالیت‌های خود مشارکت و همکاری‌های بزرگی را آغاز کرده‌ایم. شرکت کشتیرانی دریای خزر در یکی از بنادر روسیه کانتینرهای یخچال دار خود را مستقر کرده است، همزمان سیلوسازی و ایجاد پایگاه مخازن روغن را نیز انجام داده‌ایم زیرا معتقدیم مهمترین شریک تجاری ما در حوزه دریای خزر روسیه است.

    برچسب ها