عصر خودرو

فملی، دلایل کاهش زیان در ۶ ماهه دوم را توضیح داد

عصر بازار- شرکت لوله و ماشین سازی ایران که در شش ماه ۲۰۸ ریال زیان به ازای هر سهم ساخته ولی در بودجه پیش بینی زیان را به ۳۷ ریال کاهش داده، توضیحاتی در این مورد بیان کرد.

فملی، دلایل کاهش زیان در ۶ ماهه دوم را توضیح داد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، این شرکت بیش از 50 سال بزرگترین واحد صنعتی در بخش ریخته گری می باشد ولی باتوجه به شرایط اقتصاد بین الملل و کمبود بودجه های عمرانی دولت(باعلم به اینکه بزرگترین خریداران محصولات این کارخانه پیمانکاران دولتی فعال در صنایع آبرسانی کشور می باشند) روند سودآوری شرکت با خدشه روبه رو شده است.
    از این رو فملی از انعقا قرارداد با خریدارانی که قادر به پرداخت سریع وجه نباشند خودداری کرده که منجر به پایین امدن فروش و زیان در 6 ماهه اول سال شده است.
    با این وجودف به نظر می رسد عمده مطالبات دولت به پیمانکارانش طی سال جاری پرداخت شود که منجر به قراردادهایی از طرف شرکت می شود، واحد فروش شرکت تا زمان تهیه این گزارش،  بالغ بر 500 میلیارد ریال قرارداد منعقد کرده یا ابلاغیه هایی حاکی از برنده شدن در مناقصه تقدیم نموده است، لذا احتمال اینکه سودآوری شرکت بهبود یابد تا حدی که بخشی از زیان 6 ماهه را پوشش دهد، زیاد است.

    برچسب ها