عصر خودرو

دلایل افزایش قیمت طلا در بازار

عصر بازار- رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر با بیان اینکه رشد افزایش قیمت طلا در بازار داخلی بیشتر از بازارهای جهانی است، گفت: بازار در دو هفته اخیر به واسطه رشد طلا در بازارهای جهانی و دلار در بازار ایران روند صعودی گرفته است.

دلایل افزایش قیمت طلا در بازار
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از میزان، محمد کشتی‌آرای در رابطه با روند ارزش گذاری نرخ طلا در بازار جهانی و داخلی اظهار کرد: هفته گذشته دومین هفته متوالی رشد طلا در بازارهای جهانی بود.

    وی افزود: در حالی ارزش طلا در بازارهای جهانی افزایش یافته که ارزش طلا در بازارهای داخلی با سرعت بیشتری روند صعودی به خود گرفته است و رشد بیشتر ارزش طلا در بازار ایران به واسطه رشد قیمت دلار در بازار آزاد ایران است.

    رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر تهران خاطرنشان کرد: در دو هفته اخیر تنها بازار طلا در داخل کشور تحت تاثیر ارزش‌گذاری طلا در بازارهای جهانی و نرخ دلار بوده و میزان عرضه و تقاضا هیچ تاثیری بر قیمت‌ها نداشته است.

    کشتی‌آرای یادآور شد: بازار طلا و جواهر از چند وقت گذشته در رکود به سر می‌برد و در چند روز گذشته تطابق زمانی ایام با ماه محرم و صفر بازار طلا و جواهر را در رکود بیشتری فرو برده است.

    برچسب ها