عصر خودرو

امروز در بورس کالا صورت می گیرد؛

عرضه انواع ورق و تختال با حضور فولاد مبارکه

عصر بازار- تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران امروز ۱۰ آبان ماه، میزبان عرضه ۱۶ هزار و ۴۵۰ تن انواع ورق و تختال شرکت فولاد مبارکه اصفهان است.

عرضه انواع ورق و تختال با حضور فولاد مبارکه
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، در این روز 6 هزار و 450تن انواع ورق گرم C، ورق گرم B، ورق گالوانیزه، ورق سرد B، ورق قلع اندود و تختالSM شرکت فولاد مبارکه اصفهان به صورت سلف در تالار محصولات صنعتی و معدنی عرضه می شود.

    علاوه بر این تالار محصولات صنعتی و معدنی شاهد عرضه 250 تن ورق گالوانیزه شرکت صنایع هفت الماس و یک هزار تن مس کاتد شرکت ملی صنایع مس ایران به صورت نقدی است.

    تالار صادراتی بورس کالای ایران نیز در این روز  عرضه یک هزار تن قیر و 200 تن عایق رطوبتی را تجربه می کند.

    تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران شاهد عرضه 51 هزار و 100 تن انواع قیر، 6 هزار تن گوگرد و 7 هزار و 540 تن انواع پلی اتیلن و پلی پروپیلن است.

    بر اساس این گزارش یک هزار و 590 تن جو دامی در قالب طرح قیمت تضمینی، 2 هزار و 330 تن جو دامی، 100 تن ذرت دامی، 500 تن شکر سفید، 100 تن کنجاله سویا پلیت، یک هزار تن گندم خوراکی و یک هزار تن گندم دوروم نیز در تالار محصولات کشاورزی عرضه می شود. همچنین 3 هزار و 17 تن ذرت   موجودی 8 انبار استان کرمانشاه و 7 تن جو انبار قزوین نیز در قالب گواهی سپرده کالایی در تالار محصولات کشاورزی عرضه می شود.

    برچسب ها