عصر خودرو

کیش اینوکس ۲۰۱۶ (۲۶)

فردا با سخنرانی دکتر محمدی کلید می خورد؛ سومین نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی حضور ۲۰۰ شرکت داخلی و خارجی در کیش اینوکس ۲۰۱۶

عصر بازار- رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، در سومین دوره نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی و هشتمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری ایران که از ۱۰ تا ۱۳ آبان در جزیره کیش برگزار می شود، سخنرانی خواهد کرد.

فردا با سخنرانی دکتر محمدی کلید می خورد؛ سومین نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی حضور ۲۰۰ شرکت داخلی و خارجی در کیش اینوکس ۲۰۱۶
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، محورهای اصلی این نمایشگاه حوزه‌های بازارسرمایه، سرمایه‌گذاری، گردشگری، انرژی و مناطق آزاد است و به تبع آن نشست‌های تخصصی هم در همین زمینه‌ها برگزار خواهد شد.

    بر اساس این گزارش، افتتاح رسمی نمایشگاه ساعت 17 و سی دقیقه فردا با حضور مقامات، مسوولان و مدیران از جمله دکتر شاپور محمدی،  دکتر علی اشرف عبدالله پوری حسینی ، دکتر عبدالناصر همتی و دکتر علی اصغر مونسان در سالن خلیج فارس مرکز همایش های بین المللی کیش  صورت خواهد گرفت.


    همچنین از سه شنبه 11 آبان ساعت 9 و سی صبح همایش "سرمایه گذاری؛ توسعه ایران" در مرکز همایش های کیش برگزار می شود که پنل بورس، ظهر آن روز تشکیل خواهد شد.

    سومین دوره نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی و هشتمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری ایران چهارشنبه 12 آبان هم دنبال خواهد شد؛ همچنین پنجشنبه 13 آبان، 9 نشست تخصصی برگزار می شود که یکی از این نشست ها مرتبط با بورس است .

    برای پوشش بین‌المللی این رویداد، هماهنگی‌ها جهت حضور رسانه‌هایی مانند وال استریت ژورنال، بلومبرگ، AST فرانسه، TY انگلستان، TRT ترکیه، المیادین لبنان، یورونیوز، فرانس24 عربی، لوموند فرانسه، فایننشال تایمز انگلستان، T24 ، راشا تودی، شین‌هووا، ZDF و بیزینس یر، نهایی شده است.

    گفتنی است؛ وجود امکانات مناسب جزیره کیش و سهولت تردد اتباع خارجی بدون ویزا، امکان حضور شرکت‌های بین‌المللی و حضور سرمایه‌گذاران خارجی در یک فضای کاملاً تخصصی زمینه های برگزاری هرچه بهتر این رویداد را فراهم آورده است.

    فضای کل سومین دوره نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی و هشتمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری ایران  21 هزار متر مربع است که از این میزان 11 هزار متر آن فضای مفید نمایشگاهی است. کیش اینوکس 2016 میزبان 200 شرکت داخلی و خارجی است و دست کم 60 خبرنگار داخلی و خارجی این رویداد بین المللی را پوشش می دهد.

    برچسب ها